Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pieczęć krwi - kradzież życia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Zaklęcia / Zwykłe / Zaklęcia ogólnodostępne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:24, 24 Sie 2008    Temat postu: Pieczęć krwi - kradzież życia

Wymaga: Znak rozpoznawczy/runa (unikalny(-a) dla postaci) umieszczony na broni.

Opis: Składając w ofierze trochę swojej krwi jesteś w stanie nadać swej broni magiczną właściwość poprzez aktywowanie umieszczonego na niej znaku/runy.

Efekt:
- Ostrze nieustannie czerpie z Ciebie siły życiowe, nadając Ci możliwość niskiej regeneracji opisanej poniżej.
- Za każdym udanym ciosem "do krwi" jaki zadasz, Twoje rany będą się lekko goić, na skutek transferu sił/krwi wroga do Ciebie. Nie działa na głębokie rany ani złamania. Energia przekazana z każdym ciosem będzie zawsze uzupełniała zaczerpniętą od gracza energię. (punkt 1szy)

- Ostrze będzie czerpać z Ciebie moc nawet gdy nie znajduje się w Twoich rękach. Aby dezaktywować efekt, zaklęcie musi być zdjęte lub broń oddalona o kilkadziesiąt metrów (20+).
Uwaga! Walcząc z nieumarłymi czy demonami lub innymi "złymi" istotami możliwe jest skażenie.


Klasyfikacja: Czarna magia / Magia krwi

Cytat:
Tom napisał:
Gdy się obudziłem, robiło się jasno. W moim ciele nie czułem już jadu. Mimo tego czułem się straszliwie osłabiony. Nawet teraz mogłem czuć, iż słabnę z minuty na minutę. Dopiero po chwili dotarło do mnie, że pieczęć krwi musiała być wciąż aktywna. Zaklęcie może i jest przydatne podczas walki, lecz jest śmiertelnie niebezpieczne poza nią. Ostrze zapewnia mi regeneracyjną moc przy zadawaniu ciosów, lecz w zamian co chwile żywi się moimi własnymi siłami, więc gdy zaklęcie jest aktywne podczas gdy ja nie jestem w walce, co chwilę tracę siły.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Nie 4:07, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 4:12, 26 Paź 2008    Temat postu:

Update zaklęcia, opisałem dokładniej jego funkcjonalność.

I sie zastanawiam, po cholere tu wymogi 'oO... wypowiedzcie się co myślicie o tym.
Początkowo pomysł z runą/znakiem rozpoznawczym był/jest dlatego, coby tylko jedno zaklęcie typu pieczęci było możliwe do rzucenia na jedną dowolną runę/znak. (Cobym nie mogl rzucic dwoch zaklec na jedna rune/znak Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Zaklęcia / Zwykłe / Zaklęcia ogólnodostępne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin