Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dhampir (półwampir)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Rasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daewen
Gość





PostWysłany: Sob 14:47, 12 Lip 2008    Temat postu: Dhampir (półwampir)

1. Umiejętności :
+ widzenie w ciemnościach
+ wyostrzone zmysły
+ ciche poruszanie
+ urok osobisty
+ regeneracja
+ mowa wampirza
+ akrobatyka
+ wyczuwanie ofiary

(wszystkie umiejętności działają słabiej niż u czystej krwi wampirów)


2. Wady :
- złe samopoczucie w dzień, nadmiar słońca doprowadza do poważnych oparzeń i utraty świadomości,
- umiejętności są mniej efektywne podczas dnia,
- niechęć do bieżącej wody (nie licząc prysznica i innych form kąpieli Razz )
- w celu podwyższenia efektywności swoich umiejętności konieczność posilania się świeżą krwią,
- złe samopoczucie w miejscach kultu / obecności symboli kultu,
- problemy z opanowaniem podczas pełni,
- problemy z osobowością.


3. Opis :
Dhampiry, jak określa się półkrwi wampiry, zazwyczaj mają trudną osobowość. Nie mogąc żyć jak normalni ludzie zazwyczaj wybierają albo zostanie łowcami wampirów, wykorzystując swoje umiejętności do polowania na swoich krewniaków, albo mimo braku akceptacji ze strony "pełnokrwistych" nie chcą się przyznawać do swojego mieszanego pochodzenia.
Dhampiry posiadają większość umiejętności wampirów (chociaż zazwyczaj słabiej działających), jak i większość ich wad (również mniej odczuwalnych). Słońce ich nie zabija, jednak jego nadmiar doprowadza do złego samopoczucia, słabości i innych nieprzyjemności. Ich skuteczność jest również większa w nocy.
Dhampiry od czasu do czasu muszą posilać się ludzką krwią - częstotliwość tego zależy zarówno od charakteru i silnej woli postaci, jak i stopnia wykorzystywania przez nią wampirzych cech. Silnie działa na nie zew pełni księżyca, jednak niektórzy potrafią go opanować. Inni popadają w stan który można by określić chwilową niepoczytalnością.


4. Premie do atrybutów :
- szybkość / siła (do wyboru)
Powrót do góry
mrmaster
pożera kisiele


Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: zza krasiaka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:05, 12 Lip 2008    Temat postu:

to sie tyczy wszystkich półwampirów? Czy tylko wampirów pół ludzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Sob 17:11, 12 Lip 2008    Temat postu:

Nie chciało mi się rozdrabniać i wprowadzać niepotrzebnego zamieszania, więc to jest takie ogólne, a w chwili gdy postać miesza się z inną rasą możesz brać też cechy drugiej rasy... Przynajmniej tak mi się to widzi, ale nie jestem pewna. Dokładniej wolałabym omówić to z Tobą i Sinem jeszcze, póki co szkic początkowy xD
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Rasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin