Autor |
Wiadomość |
Iggy_the_Mad |
Wysłany: Wto 13:10, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
** Kolejny edit w karcie - dodałem dodatkowe informacje dla Mistrzów Gry.
** Zmiany w talentach postaci: Dodano historię idącą za talentami oraz lekko zmieniono mechanikę ich działania. [do góry]
** Opisałem Zahira, wierzchowca Zilvaera. [do góry].
** Dodałem Talent Drugiego Stopnia, przesuwając poprzedni na Stopień Trzeci.
PS. Postać do tej pory jeszcze nie korzystała ze swoich talentów, dlatego pozwoliłem sobie je lekko zmienić. |
|
 |
Iggy_the_Mad |
|
 |
Iggy_the_Mad |
Wysłany: Pon 12:10, 29 Sie 2011 Temat postu: Zahir, wierzchowiec Zilvaera |
|
Music Theme: Two Steps from Hell - Magika
Zahir
Attr: Wytrzymały, Instynkt
Zahir (ظهير) jest wiernym wierzchowcem Zilvaera od wielu lat. Jego imię pochodzi z Arabskiego zahīr, znaczące "pomocnik, protektor". Zahir jest oddanym przyjacielem Zilvaera. Wiele razy podążył za swoim jeźdźcą tam, gdzie żaden inny by się nie ośmielił, oraz wiele razy wyciągnął Zilvaera z wielkich kłopotów.
Fizycznie, Zahir jest jednym z najwytrzymalszych przedstawicieli swojego gatunku. Pochodzi bowiem z rasy arabów wychodowanych w Płd. Malsivirii.
Z charakteru jest lojalny i przyjazny, chociaż bardzo nieufny względem nieznanych mu osób. Nawet jeżeli Zilvaer uważa kogoś za sprawdzonych towarzyszy, Zahir spędza trochę dodatkowego czasu aby na swój własny sposób ich ocenić. Zilvaer ceni wielce tą cechę przezorności swojego wierzchowca, gdyż czasem dzięki chłodnej ocenie sytuacji Zahira razem wyszli z kilku ciężkich sytuacji.
Nie wiedzieć czemu, Zahir namiętnie kocha wodę. Przejeżdzając obok zbiornika wodnego, istnieje ryzyko, iż wraz z jeźdźcą na swym grzbiecie wskoczy do niego bez najmniejszego ostrzeżenia. Uwielbia biegać w deszczu. Często również lubi zagapić się na zachód słońca, szczególnie jeżeli znajduje się nad morzem.
Zahir nie przepada za zamkniętymi przestrzeniami, przejawiając oznaki klaustrofobii. Niepewnie czuje się w stajni - chęć zaprowadzenia go tam może skończyć się demolką całego rynku w mieście w oznakach protestu. Dlatego też Zilvaer rzadko zaprowadza go za mury miasta, pozwalając mu biegać w obrębie miasta. Tak zostawiony, Zahir instynktownie znajdzie swojego jeźdźcę gdy ten ponownie wyłoni się za obręby miasta, nawet jeżeli miałby wyjść ukrytym tunelem oddalonym o kilka kilometrów.
Zahir również nie przepada za dużą ilością ludzi. Toleruje małe grupki, lecz w większych miasteczkach zaczyna być zgryźliwy i zaczepny. |
|
 |
Iggy_the_Mad |
Wysłany: Pon 11:33, 29 Sie 2011 Temat postu: Zilvaer Deathbane -- Talenty |
|
Zilvaer jest drugim synem Narena i Amaniél.
Zilvaer od małego zawzięcie trenował aby w przyszłości zostać wytrwałym Łowcą. Jego los jednak został przesądzony, kiedy w wieku (???) lat zapuścił się w złowrogie lasy na obrzeżu Malsivirii. Lasy te od wieków były mroczne i skrywały wiele niebezpieczeństw, lecz największe z nich było wszystkim bardzo dobrze znane. Owe właśnie niebezpieczeństwo stało się zgubą jeszcez młodego i lekkomyślnego Zilvaera.
Zaintrygowany i ciekawski, Zilvaer udał się do starożytnej, ogromnej struktury zwanej Gorog Andon - Wrota Terroru. Za to posunięcie omal nie zapłacił życiem. Z zaskoczenia zaatakowała go manifestacja pratarej istoty z innego wymiar, która czychała za aktywnymi wrotami. Istota zaatakowała tylko raz, po czym bez śladu zniknęła, lecz Zilvaer od tej pory nosi pamiątkę po tym spotkaniu.
Bowiem w wyniku tego ataku Zilvaer otrzymał magiczną ranę, która po zagojeniu uformowała się w bliznę na prawym oku ZIlvaera. Nim jednak rana wygoiła się, Zilvaer odczuwał piekielne męki. Zginąłby marnie, gdyby nie został znaleziony przez swojego wuja, Toma, który zatroszczył się o chłopca i zajął jego ranami. Wielce zmartwiony prezencją A'Totha w ciele młodzienca, użył starożytnej magii do narzucenia Pieczęci, mającej na celu powstrzymanie przejmowania władzy nad umysłem młodzieńca przez A'Totha.
Okazało się, iż Wujo tom jest bardziej niż obeznany z wiedzą na temat tej mistycznej istoty, którą jest Anetoth. Był z nim nawet bardziej zaznajmiony. Wyraźnie obwiniał się za zaszły incydent, lecz nie mówił o tym. Od tamtej pory Zilvaer stracił zapał do życia, bowiem dobrze wiedział, iż pieczęć pewnego dnia zawiedzie.
Niemniej jednak kontynuował swój trening, chcąc dobrze wykorzystać kupiony mu czas by jak najlepiej chronić swój lud. Przez lata szukał również rozwiązania nękającego go problemu, lecz bezskutecznie. Na poczatku sam nie rozumiał powagi problemu, jaki na niego spadł, poza nękającym go bólem. Szybko jednak zauważył nieczyste myśli pojawiające się w zakamarkach jego umysłu. Jednak dopiero po długich latach Zilvaer w pełni zrozumiał, jak bardzo jest manipulowany. Ostatnimi czasy oddalił się przez to od swoich bliskich, bojąc się o to aby pieczęć nie pknęła gdy on będzie w ich pobliżu.
Talenty Postaci - Łowca A'Totha
Postać jest potomkiem starego rodu Litar, wojowników światła, oraz nosicielem A'Totha, starego demonicznego bóstwa z zaginionego świata. Oba te fakty nadają postaci specyficzną historię, charakter, oraz nawet czasem objawiają się w postaci dodatkowych zdolności.
Do tej pory prezencja Anetotha w Zilvaerze została zapieczętowana magiczną pieczęcią nałożoną przez Toma, hamując moc Złego Wilka. Anetoth jednak nie odpuścił postaci i przez długie lata nawiedza jego myśli, korumpując go. Do tej pory Zilvaer z mniejszym lub większym skutkiem wybraniał się, lecz nie zawsze mu się to do końca udawało. W Zilvaerze bowiem moce Anetotha objawiają się w rzadkich okazjach, gdy Zilvaer popadnie w istny szał, często spowodowany samą korupcją myśli Anetotha. Wtedy Zilvaer przestaje być do końca sobą, a wciela się w niego nienawiść i rządza krwi Psa Wojny.
Postać jednak jest również pod opieką starożytnego Światła, które jego przodkowie wyznawali na wieki przed jego nadejściem. Światłość ta, podobnie do Anetotha, posiada własny charakter, aczkolwiek jest o wiele słabsza i rzadziej się przejawiająca od Psa Wojny. Lecz i ona się objawia, gdy Zilvaer wpada w szał, z intencją ochrony jego ciała i duszy przed niszczycielską wolą starożytnej istoty.
Talenty (Półmrok)
Poziom 1: Szał Półmroku
Kiedy Zilvaer popada w szał bojowy (Berserk), w jego ciało wstępują dwie przeciwstawne sobie moce. Jedną jest niszczycielska wola Psa Wojny, podczas gdy drugą jest matczyna opieka Światłości. Demoniczna prezencja Anetotha znacznie zwiększa główne atrybuty postaci (szybkość, zwinność oraz siłę woli) wraz z umiejętnościami walki, podczas gdy Światłość zwiększa siłę mocy światła Zilvaera oraz chroni go przed obrażeniami, na bierząco powoli gojąc jego rany.
Podczas szału bojowego postać emanuje półmroczną aurą.
Poziom 2: Większa Regeneracja
Działa wyłącznie w stanie Szału Bojowego
* Ta cecha pochodzi od matczynej opieki Światłości, która chce ochronić Zilvaera przed niszczycielskim wpływem Demonicznego Objawienia, lecz również od strony samego Anetotha, który zaprzysiągł nie robić niczego, co by przyczyniło się do bezpośredniej śmierci młodzieńca. Podczas gdy Demoniczne Objawienie zawsze w pewnym stopniu fizycznie rani ciało Zilvaera, Większa Regeneracja na bierząco zasklepia rany spowodowane zarówno Demonicznym Objawieniem, jak i rany zdobyte na wskutek walki.
Mechanika: Większa Regeneracja jest w stanie na przestrzeni sekund zasklepić mniejsze zadrapania oraz na przestrzeni minut wyleczyć nawet poważniejsze obrażenia.
* Dodatkowo, talent ten zapewnia postaci możliwość wykupienia umiejętności "Regeneracja".
** KONIEC ZMIAN, 2011-09-07 16:09 **
Poziom 3: Zmysł Złego Wilka
Ta cecha znacznie zwiększa zmysły Zilvaera, aczkolwiek działa tymczasowo. Talent ten objawia się na dwa sposoby.
* Pierwszym działaniem jest zwiększenie samych zmysłów Zilvaera kiedy jest on w stanie Berserka. Głównie polepszony zostaje wzrok, zezwalając Zilvaerowi na dostrzeżenie każdego szczegółu w otaczającej go scenie, a jego wzrok przebija wszelkie formy niewidzialności lub osunięcia fazowego. Podczas działania tego talentu, Zmysł Magii Zilvaera jest również wzmocniony, pozwalając mu na dosłowne zobaczenie esencji świata.
Mechanika: Na czas trwania szału, Spektralna Wizja postaci zostaje wyostrzona do maksimum.
* Drugą zdolnością jest pasywny zmysł wyczucia zagrożenia, który działa nawet gdy postać nie jest w szale, lub nawet gdy jego uwaga jest odwrócona, lub śpi. Pobudzi to natychmiastowo postać do wykonania instynktownej akcji ochronnej. Niemniej jednak, talent ten działa jedynie w przypadku takiego zagrożenia, które niezauważone przyczyniłoby się do śmierci Zilvaera albo postaci mu bliskiej.
Domestic Effects: When active, character's eyes turn red. Even should character be in Angelic Twilight, one of his eyes will remain red (right eye, the one closest to the Seal Tattoo)
Brudnopis oraz Plany
/* Żadne zawarte poniżej informacje nie powinny być uznawane za oficjalne, ani finalne. Jest to mój brudnopis po prostu. */ |
|
 |
Iggy_the_Mad |
Wysłany: Wto 14:49, 12 Lip 2011 Temat postu: Zilvaer Deathbane |
|
This art belongs to dream-iris.
Music Theme (Battle): PMOL - Alien Nation
Music Theme (General): Helloween - If I Could Fly
Zilvaer Deathbane-Litar
Pochodzenie: Płd. Malsiviria Rasa: Człowiek, krzta elfickiej krwi
Ojciec: Lord Narenvintas Teasenraheal Deathbane (Władca Południowej Malsivirii, Łowca Magii), Matka: Lady Amaniél z Litar
Wiek: 20 lat
Prestiż i Znajomości
Płd. Malsiviria: Respektowany i Obawiany, syn głowy państwa
Znajomości: Trójca Zarządu -- głowy państwa Płd. Malsivirii.
Algerande: Mroczny Wędrowiec (Rozpoznają go jako wroga Malsivirii, lecz mają chłodne stosunki)
Znajomości: Zakon Łowców Wiedźm - Chłodna Współpraca
Kraj Frostrage'ów: Przyjaciel Rodziny Królewskiej
Reszta Świata: Nieznany Awanturnik
Atrybuty
Silna Wola, Szybkość, Zwinność
Umiejętności
- Przeszkolenie Broni (Miecze)
- (Zmysł) Wyczucie Magii
- Znajomość Magii
- Sztuka Przetrwania
- Tropienie
- Berserk
- Językoznastwo
Wishlist
- Kocia Zwinność
- Wyczucie Ukrytej Magii
- Zaklęcie - Odbicie Zaklęcia
- Zaklęcie - Leczenie Lekkich Ran
- Jeździectwo
Zaklęcia
- Pieczęć Światła - Wytwarza Święte Światło w dowolnym natężeniu oraz kierunku. Im silniejsze natężenie, tym bardziej męczące jego rzucenie.
- Słowo Mocy: Pomniejsze Otwarcie - Próbuje otworzyć pomniejszą magiczną pieczęć lub mechaniczny zamek.
Ekwipunek
Uzbrojenie:
- Jednoręczny miecz
- Sztylet Łowcy (Nowicjusz, Znak)
Zbroja:
- Pół-płytowa zbroja w kluczowych miejcach (patrz: art)
Inne:
- Harmonijka,
- Krzesiwo
- Plecak z:
-- Pamiętnik, Pióro, Kałamarz z atramentem (ciemny szmaragd),
-- Koc i ubrania na zmianę.
-- Prowiant i sakwa ze złotem.
Inne
* Czasem przy postaci można zobaczyć dziwne stworzenie, które wygląda na osadzoną łuskami surykatkę. Postać swie ją "Szynt'shor'welv'adin", lub w skrócie Adin. Niemniej jednak, nie jest to Chowaniec postaci i ma raczej własną wolę. Zachowanie częściowo zależne od MG
* Wierzchowiec Zahir - opisany poniżej, w nowym poście.
----------
Opis Postaci
Zilvaer jest synem Narenvinatasa Deathbane, przywódcy Łowców Demonów w Południowej Malsivirii. Już od małego był wychowywany do trudnego życia w trudnych warunkach. Bowiem trudne jest życie w Malsivirii. Wielu ginie na północnych obrzeżach Malsivirii w walce z demonami, nie wspominając już o innych abominacjach pozostawionych w tych przeklętych ziemiach. Zilvaer jest również synem Amaniél z Litar, mieszkającej w Algerande. Jest ona przedstawicielem wymarłego już rodu wojowników światła. Niemniej jednak ta relacja jest utrzymywana w sekrecie przed całym światem.
Od małego Zilvaer był trenowany do walce z demonami, lecz z tymi jednak się jeszcze nie zmierzył. Daleko mu jeszcze do zostania prawdziwym Łowcą Demonów. Póki co jego ojciec wysłał go w świat, aby nabrał doświadczenia oraz obeznana w obcych krajach, oraz poćwiczył inną ścieżkę Łowców Magii.
W przeciwieństwie do swojego przyrodniego brata, Davida z Algerande, Zilvaer nie jest tak oczytany. Jest on osobą walki oraz taktycznych ruchów, podczas gdy David jest poszukiwaczem wiedzy i obrońcą słabszych.
Na daną chwilę głównym celem Zilvaera jest znalezienie sobie porządnej broni, którą w przyszłości na stałe nasyci magią Łowców Demonów.
Wygląd
Młody; przeciętny wzrost (172cm); lekki zarost; długie, czarne włosy. Błękitne oczy, po matce.
Zilvaer posiada tatuaż pod swoim prawym okiem. Tatuaż jest magicznym znakiem będącym objawą Zaćmienia, powiązania z demoniczną istotą.
Zmiany spowodowane Półmrokiem
Ubiór: Patrz: Art
----------
Notatki i idee dla MG
- Postać jest dziedzicem Narena Deathbane, przywódcy Łowców Demonów osadzonych w Południowej Malsivirii, oraz synem Amaniél z Litar, siostry Toma.
- Tatuaż postaci jest magiczny w pochodzeniu oraz jest pośrednikiem mocy. Tatuaż jest otoczony innymi znakami, będącymi Pieczęcią Zapanowania, która chroni postać przed przeklętym Zaćmieniem, powstrzymując postać przed wpadnieciem w Szał. Pieczęć ta ma zostać w niedalekiej przyszłości zerwana.
- Zilv zwykle trzyma swoją fortunę głęboko w plecaku, a jak czuje, że coś ma zamiar kupić lub może zachcieć coś kupić, trzyma w kieszeni parę miedziaków czy tam srebrników. Niewiele jednak i bez sakwy wtedy. Czyni to, aby przypadkowo nie ukradziono mu całej jego fortuny.
- Zilvaer jest pod wpływem Głosu. W każdym momencie Mistrz Gry może wcielić się w Głos Anetotha, szepcący do Zilvaera. Jako, iż Anetoth jest istotą nieprzewidywalną, Głos może zostać wykorzystany w prawie dowolny sposób. Niemniej jednak istnieją dwa elementy, o których Mistrz Gry usi pamiętać i musi ich przestrzegać. Anetoth nie nakłoni postaci do zrobienia czegokolwiek, co by przyczyniło się do śmierci Zilvaera lub zagrożenia życia jego rodziny. Jest to złożona Obietnica, której Anetoth nie może złamać. Drugą sprawą jest, iż Anetoth zazwyczaj nie ucieka do kłamstw. Preferuje narzucanie sugestii oraz niekoniecznie logiczne powiązywanie faktów, myśli oraz emocji postaci. Taki sposób manipulacji jest o wiele bardziej satysfakcjonujący niż zasypywanie postaci jawnymi kłamstwami.
Nastawienie i Powiązania z NPC oraz Postaciami Graczy
* Charles "Charlie" Zmajasin - Kuzyn. Nie są powiązani więzami krwi, jednak Zilvaer traktuje go jak młodszego brata. Często zwraca się do niego per kuzynie.
* Severine "Scythia" Zakrin - Podobnie jak Charlie, nie są powiązani więzami krwi, lecz traktuje ją jak swoją jedyną siostrę. Może tego nie wykazuje otwarcie, lecz wielce się o nią zamartwia od czasu utraty młodszego brata, Davida.
* Sigismund "Sigi" Frostrage - Uważany za dalekiego kuzyna. Jeden z nielicznych przyjaciół Zilvaera.
- Matka, Amaniél, przywódczyni sił militarnych Płd. Malsivirii.
- Ojciec, Narenvintas Deathbane, jest przywódcą Łowcy Demonów osadzonych w Południowej Malsivirii.
- Wujem jest Tom, jeden z członków Rady Płd. Malsivirii.
- Ciocia Yrsa!
--------- zzzzz... |
|
 |