 |
Rollage yn Astyr - Original RPG RyA - Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:09, 09 Lip 2008 Temat postu: Przeczytaj to, zanim wybierzesz sobie klasę: |
|
|
Poniższe opisy klas podstawowych zawierają surowe informacje dotyczące klasy:
1. Dostępność dla ras:
+ określa rasy, które mogą używać tej klasy (większość klas jest dostępna dla wszystkich ras). Spis ras znajdziesz tutaj: http://www.rollageynastyr.fora.pl/rasy,42/
2. Premia do atrybutów:
opisuje do jakich atrybutów gracz dostaje premię po wyborze klasy, sugerując jednocześnie jakie atrybuty dla danej klasy są odpowiednie, jeśli gracz nie może się zdecydować przy ich wyborze
- siła - gracz z tym atrybutem zyskuje większą siłę, dzięki której jest w stanie używać cięższego oręża/ pancerzy/ naciągać łuki, wysoko skakać.
- zręczność - gracz z tym atrybutem potrafi używać takich przedmiotów jak wytrychy, broń rzucana, również jest nieodłącznym atrybutem przy umiejętności sporządzania przedmiotów. Atrybut ten wspomaga walkę nożem, widelcem itp. Mistrz zręczności jest w wstanie zabić przeciwnika nawet wykałaczką. (vide Mcgyver)
- wytrzymałość - gracz z tym atrybutem potrafi przejść i przebiec o wiele większą drogę, jest bardziej odporny na obrażenia. Ponieważ męczy się wolniej, jest w stanie zadawać większe obrażenia w czasie walki
- szybkość - gracz posiadający ten atrybut jest w stanie zrobić wszystko dwa razy szybciej, nie tracąc na tym wiele energii. Ważny atrybut służący takim klasom jak złodziej, zabójca, akrobata i im podobne.
- zwinność - gracz posiadający ten atrybut lepiej porusza się po gęstwinach, drzewach, linach, ścianach wspinaczkowych, skalnych półkach itp. Posiada też umiejętność uników.
- inteligencja - gracz posiadający ten atrybut lepiej posługuje się umysłem niż mięśniami, zauważa rzeczy niedostępne dla wzroku innych, więcej zapamiętuje, kojarzy fakty, szybciej się uczy i rozwiązuje problemy, nieodłączny atrybut każdego druida, mnicha i mędrca.
- siła woli - gracz jest odporny na ataki psychiczne, jest w stanie używać magii do różnych celów.
- charyzma - - gracz z tym atrybutem łatwo nawiązuje kontakty i lepiej przekonuje do swojego zdania, potrafi budzić w sobie zaufanie, uzyskiwać potrzebne informacje
3. Umiejętności
+ Umiejętności, które gracz automatycznie dostaje po wybraniu sobie klasy, jeśli gracz już wcześniej posiadał daną umiejętność, kumulują się one, zwiększając swoją skuteczność (trzeba to zaznaczyć na karcie postaci). Opisy umiejętności znajdują się tu: http://www.rollageynastyr.fora.pl/umiejetnosci,53/
4. Broń
+ broń, jaką gracz otrzymuje po wybraniu sobie klasy. Spis broni znajdziesz tutaj: http://www.rollageynastyr.fora.pl/bronie,47/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asyrgal dnia Wto 14:17, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:26, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Naturalnie to tylko moja wizja...jeśli coś Wam się nie podoba, lub wolelibyście coś zmienić/dodać/usunąć, piszcie w tym temacie, albo od razu sami poprawiajcie
Co do samych opisów klas:
Starałam się by nie było żadnych nudnych opisów których nikomu nie chce się czytać tylko same surowe fakty. Rozważałam jeszcze dopisanie cech ujemnych ale po krótkim namyśle porzuciłam ten pomysł: w końcu to co łucznik potrafi jest ściśle określone a całej pominiętej reszty po prostu nie umie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asyrgal dnia Śro 12:39, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:39, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zmiana "cech charakterystycznych" na "premię do atrybutów"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ravenus
nadęty mag
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białobrzegi Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:12, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Czemu nie ma maga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iggy_the_Mad
gada z toporami
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:44, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Bo nie został jeszcze zrobiony? Jak zrobisz to będzie ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lya
Gość
|
Wysłany: Nie 13:52, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Chciałabym zasugerować dodanie kilku innych umięjętności do klas. Jestem właśnie w trakcie tworzenia postaci i wybór jest niewielki, jesli w ogóle jakikolwiek w poszczególnych klasach. Małe urozmaicenie powinno się przydac : )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iggy_the_Mad
gada z toporami
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:57, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zaproponuj coś własnego więc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Nie 15:47, 21 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:24, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Lya, nasz system jest otwarty dla każdego. Możesz sama stworzyć umiejętność którą potrzebujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lya
Gość
|
Wysłany: Nie 18:36, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Moglibyśmy pożyczyć kilka umiejętności z podręcznika D&D.. problem w tym, że nie go nie mam, ale może któryś z was ?
Dla łotrzyka mogę zasugerować: blefowanie, kradzież kieszonkową, zastraszanie, otwieranie zamków oraz zbieranie informacji. Co do reszty klas nie wiem, bo nie skupiałam sie na nich zbytnio.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yakito
Gość
|
Wysłany: Śro 3:20, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, mam pomysl na postac ale klasa mi sie nie zgadza z zadna.
Chcialbym zrobic maga zabojce - taki ktory skupia sie na zrecznosci i iluzji
Taka "elitarna" jednostka zabojcow.
Czy dostane na to zgode? ;]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Daewen
Gość
|
Wysłany: Śro 11:37, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
zacznij albo od maga (ze specjalizacją magii umysłu/iluzjonistycznej), albo od zabójcy, a ową elitarną klasę dodaj do "ponadprzeciętnych" i do niej dotrzesz w trakcie
w związku z ustaleniami jakiś czas temu, zaczynamy od klas prostych, podstawowych i stawiamy na rozwój postaci w trakcie gry.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yakito
Gość
|
Wysłany: Śro 12:32, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Masz racje aczkolwiek ta klasa nie bylaby jakas super. Przeciętna jak kazda, dwa atrybuty, dwie umiejetnosci. Po prostu bonus do sily woli i zrecznosci zamiast szybkosci.
No ale... widze ze brakuje wam ponadprzecietnych klas wiec jesli jeszcze MG potwierdzi co powiedzialas wkleje moj pomysl tam. No coz, mam mala nadzieje ze nie bede musial
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:57, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja jestem na nie i popieram Dae. Klasy zwykłe to klasy zwykłe, nie wymyślone przez nas ale odpowiadające standardom RPG. Natomiast wszystkie nasze wymysły zaliczają się do kategorii ponadprzeciętne i tego się trzymajmy, bo znowu będzie bałagan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yakito
Gość
|
Wysłany: Śro 14:43, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Tak naprawde to kompletnie was rozumiem. Zatem niech bedzie. Jak bede mial chwile to napisze te klase.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iggy_the_Mad
gada z toporami
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:49, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Aye, musze sie zgodzić z Tou i Dae. Byłby niemiły dla każdego bałagan gdyby były takie klasy dostępne na starcie i coś o tym wiem
Choć, stojąc po stronie Yakiego, nie miałbym nic przeciwko początkowej klasie hybrydowej, co walczy zarówno magią jak i mieczem, ale umiejętnościami nie dorówna ani początkującemu magowi ani wojownikowi. Coś za coś. Mimo, iż ja nie używam na chwila obecna magii, zarezerwowałem sobię do niej dostęp na później (chociaż mam już w karcie zaklęcia, nie używam ich chwilowo z kilku niejasnych/nieopisanych powodow).
Moja klasa jest jednak... um... mieszanką umiejętności i nie jest specyficzna, co ma swoje wady w postaci braku bonusów do atrybutów.
Anyhow, mam nadzieję, iż przyjeliście mój punkt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Śro 14:49, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|