Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przeczytaj to, zanim wybierzesz sobie klasę:
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Klasy / Podstawowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:38, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Ja tylko pragnę przypomnieć że MG nie jest maszyną i nie zna na pamięć Waszych umiejętności. Jakby to była gra komputerowa to osoby które nakierowały swoją postać na prostą ścieżkę (czyt. wojownik, mag itp) bez dodatków z innych klas, biłyby na głowę postacie "mieszane", bo ich umiejętności i atrybuty bardziej by się kumulowały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:59, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
No ale... widze ze brakuje wam ponadprzecietnych klas wiec jesli jeszcze MG potwierdzi co powiedzialas wkleje moj pomysl tam.


Przecież Dae jest MG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:21, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Tourvi napisał:
Jakby to była gra komputerowa to osoby które nakierowały swoją postać na prostą ścieżkę (czyt. wojownik, mag itp) bez dodatków z innych klas, biłyby na głowę postacie "mieszane", bo ich umiejętności i atrybuty bardziej by się kumulowały.


I to jest to czego w grach komputerowych nie lubie Razz Albo inaczej: dlatego preferuje chocby Rolla nade gry komputerowe ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Śro 17:36, 24 Wrz 2008    Temat postu:

TomIgnatius napisał:
Albo inaczej: dlatego preferuje chocby Rolla nade gry komputerowe ^^


Naprawdę polubiłeś kowadła.
Powrót do góry
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:46, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Bez urazy Dae... serio, no offence... ale nade kowadła wole szatapy... choc i tak kowadła są na drugim miejscu na mojej liście ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:14, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Dae, trzeba dodać do naszego top secret projekt boga rzucającego szatapami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yakito
Gość





PostWysłany: Czw 23:50, 25 Wrz 2008    Temat postu:

Zastanawiam sie nad tym co widze i musze zadac kilka pytan.

Co ma wytrzymalosc do zadawania obrazen? Obrazenia zawsze = sila.
Podzieliliscie te zrecznosciowe atrybuty na wlasnie zrecznosc i zwinnosc.

Szybkosc - jest napisane ze koles moze zrobic cos 2 razy szybciej manualnie. Dla mnie to wlasnie zrecznosc. "Zrecznie otworzyl drzwi wytrychem", tzn szybko i bez problemow.

Gdybym ja polozyl na tym rece zrobilbym

Sile jako modyfikator obrazen
Zrecznosc - bez podzialu na zrecznosc i zwinnosc. Jak ktos jest zreczny to i sie umie dobrze poruszac. Wiadomo ze jak ktos jest fajtlapa to bedzie mu szlo zle i w recznej robocie i w naprzyklad parkourze.

Reszte bym zostawil jak jest chociaz w niektorych systemach widzialem po prostu cos takiego jak "budowa"

Budowa to sila i wytrzymalosc w jednym. Jestes dobrze zbudowany to i dobrze przywalisz i duzo zniesiesz. Koniec kropka.
Powrót do góry
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:30, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Yakito napisał:

Co ma wytrzymalosc do zadawania obrazen? Obrazenia zawsze = sila.

Masz wszystko opisane i wyjaśnione. Wytrzymałość to nie tylko odporność na ciosy ale i odpowiednik kondycji. Człowiek z dobrą kondycją jest w stamnie biec dłużej i robić więcej rzeczy niż jakiś charłak. To się tak samo ma do zadawania obrażeń.
Yakito napisał:
Podzieliliscie te zrecznosciowe atrybuty na wlasnie zrecznosc i zwinnosc.

Zręczność - tak jak powiedziałeś, rzeczy manualne, na przykład wytwarzanie wytrychów itp...czyli uzdolnione ręce
Zwinność - bardziej się odnosi do gibkości ciała i akrobatyki

Yakito napisał:
Szybkosc - jest napisane ze koles moze zrobic cos 2 razy szybciej manualnie. Dla mnie to wlasnie zrecznosc.


Tu możesz mieć racje ale w tym znaczeniu szybkość ma się bardziej do biegania, zadawania szybszych ciosów i ruchu.


Poza tym, podział ten został przyjęty przez ogół Rollage'u i jak narazie tylko Ty masz jakieś zastrzeżenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yakito
Gość





PostWysłany: Pią 1:24, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Nadal z wytrzymaloscia jestem nieprzekonany.
Owszem jesli chodzi o dlugosc walki to ten wytrzymalszy wygra o ile bedzie tak samo zreczny jak poprzedni. Ale jesli chodzi o sile ciosu to niestety nijak to sie ma do wytrzymalosci.
Takze wytrzymaly wojownik moze walczyc dluzej a silniejszy potrafi mocniej przywalic, zalozmy przebic sie mieczem przez plytowke, wytrzymalosc mu by na to nie pozwolila.

Wiem co miales na mysli w opisie szybkosci jednak jest to troche pomotane.

Mam nadzieje ze rozumiecie moje jak najszczersze dobre intencje ;]
Powrót do góry
Daewen
Gość





PostWysłany: Pią 11:33, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Fajny z Ciebie debil.


To tak w ramach charakterystycznie Rollageowych powiedzonek. Możesz uznać za komplement ;]


Ostatnio zmieniony przez Daewen dnia Pią 11:34, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Kalyar
MISIUUU!


Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Vioha City (Legionowo)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:37, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Ja tak tylko dodam: to co mamy obecnie bardzo dobrze się sprawdza więc nie widze powodu by to zmieniać aż tak radykalnie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Klasy / Podstawowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin