Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:38, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tylko pragnę przypomnieć że MG nie jest maszyną i nie zna na pamięć Waszych umiejętności. Jakby to była gra komputerowa to osoby które nakierowały swoją postać na prostą ścieżkę (czyt. wojownik, mag itp) bez dodatków z innych klas, biłyby na głowę postacie "mieszane", bo ich umiejętności i atrybuty bardziej by się kumulowały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:59, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
No ale... widze ze brakuje wam ponadprzecietnych klas wiec jesli jeszcze MG potwierdzi co powiedzialas wkleje moj pomysl tam. |
Przecież Dae jest MG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iggy_the_Mad
gada z toporami
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:21, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Tourvi napisał: |
Jakby to była gra komputerowa to osoby które nakierowały swoją postać na prostą ścieżkę (czyt. wojownik, mag itp) bez dodatków z innych klas, biłyby na głowę postacie "mieszane", bo ich umiejętności i atrybuty bardziej by się kumulowały. |
I to jest to czego w grach komputerowych nie lubie Albo inaczej: dlatego preferuje chocby Rolla nade gry komputerowe ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Daewen
Gość
|
Wysłany: Śro 17:36, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
TomIgnatius napisał: |
Albo inaczej: dlatego preferuje chocby Rolla nade gry komputerowe ^^ |
Naprawdę polubiłeś kowadła.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iggy_the_Mad
gada z toporami
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:46, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Bez urazy Dae... serio, no offence... ale nade kowadła wole szatapy... choc i tak kowadła są na drugim miejscu na mojej liście ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:14, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dae, trzeba dodać do naszego top secret projekt boga rzucającego szatapami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yakito
Gość
|
Wysłany: Czw 23:50, 25 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam sie nad tym co widze i musze zadac kilka pytan.
Co ma wytrzymalosc do zadawania obrazen? Obrazenia zawsze = sila.
Podzieliliscie te zrecznosciowe atrybuty na wlasnie zrecznosc i zwinnosc.
Szybkosc - jest napisane ze koles moze zrobic cos 2 razy szybciej manualnie. Dla mnie to wlasnie zrecznosc. "Zrecznie otworzyl drzwi wytrychem", tzn szybko i bez problemow.
Gdybym ja polozyl na tym rece zrobilbym
Sile jako modyfikator obrazen
Zrecznosc - bez podzialu na zrecznosc i zwinnosc. Jak ktos jest zreczny to i sie umie dobrze poruszac. Wiadomo ze jak ktos jest fajtlapa to bedzie mu szlo zle i w recznej robocie i w naprzyklad parkourze.
Reszte bym zostawil jak jest chociaz w niektorych systemach widzialem po prostu cos takiego jak "budowa"
Budowa to sila i wytrzymalosc w jednym. Jestes dobrze zbudowany to i dobrze przywalisz i duzo zniesiesz. Koniec kropka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:30, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Yakito napisał: |
Co ma wytrzymalosc do zadawania obrazen? Obrazenia zawsze = sila. |
Masz wszystko opisane i wyjaśnione. Wytrzymałość to nie tylko odporność na ciosy ale i odpowiednik kondycji. Człowiek z dobrą kondycją jest w stamnie biec dłużej i robić więcej rzeczy niż jakiś charłak. To się tak samo ma do zadawania obrażeń.
Yakito napisał: |
Podzieliliscie te zrecznosciowe atrybuty na wlasnie zrecznosc i zwinnosc. |
Zręczność - tak jak powiedziałeś, rzeczy manualne, na przykład wytwarzanie wytrychów itp...czyli uzdolnione ręce
Zwinność - bardziej się odnosi do gibkości ciała i akrobatyki
Yakito napisał: |
Szybkosc - jest napisane ze koles moze zrobic cos 2 razy szybciej manualnie. Dla mnie to wlasnie zrecznosc. |
Tu możesz mieć racje ale w tym znaczeniu szybkość ma się bardziej do biegania, zadawania szybszych ciosów i ruchu.
Poza tym, podział ten został przyjęty przez ogół Rollage'u i jak narazie tylko Ty masz jakieś zastrzeżenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yakito
Gość
|
Wysłany: Pią 1:24, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nadal z wytrzymaloscia jestem nieprzekonany.
Owszem jesli chodzi o dlugosc walki to ten wytrzymalszy wygra o ile bedzie tak samo zreczny jak poprzedni. Ale jesli chodzi o sile ciosu to niestety nijak to sie ma do wytrzymalosci.
Takze wytrzymaly wojownik moze walczyc dluzej a silniejszy potrafi mocniej przywalic, zalozmy przebic sie mieczem przez plytowke, wytrzymalosc mu by na to nie pozwolila.
Wiem co miales na mysli w opisie szybkosci jednak jest to troche pomotane.
Mam nadzieje ze rozumiecie moje jak najszczersze dobre intencje ;]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Daewen
Gość
|
Wysłany: Pią 11:33, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Fajny z Ciebie debil.
To tak w ramach charakterystycznie Rollageowych powiedzonek. Możesz uznać za komplement ;]
Ostatnio zmieniony przez Daewen dnia Pią 11:34, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kalyar
MISIUUU!
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Vioha City (Legionowo) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:37, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tak tylko dodam: to co mamy obecnie bardzo dobrze się sprawdza więc nie widze powodu by to zmieniać aż tak radykalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|