Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakon Białego Smoka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Toma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:09, 13 Lip 2009    Temat postu: Zakon Białego Smoka

Rodzaj: Ugrupowanie
Siedziba: Minas Alanus, położenie nieznane

Nastawienie: Praworządne neutralne.
Struktura:
Przywódca: {Wujo Tom}
Dowódcy: Vidarr, Virae Nightarrow, Atar, Sir Taranis

Opis:
Zakon Białego Smoka jest niczym innym jak elitystyczną grupą wpływowych osbób, którzy poprzysięgli chronić swój świat przed niebezpieczeństwem. Zakon został powołany mniej więcej w tym samym czasie co pojawienie się Najeźdźcy w Astyrii. Nie wiele wiadomo o tej organizacji, gdyż działa w ukryciu. Pewne jest jednak, iż jej członkowie są rozsiani po całej Astyrii.


Meta:
Zakon został pierwotnie powołany w celu upewnienia się bezpieczeństwa ludu Astyrii przed wrogiem pokroju Malsivirskich demonów. Jest to jedynie przypadek, iż Zakon powstał w czasie pojawienia się Najeźdźcy. Od samego początku Zakon miewa ciężkie chwile. Zamek {Wuja Toma} padł ofiarą nieznanego ataku ze strony Malsivirskich demonów, niszcząc go zupełnie i zostawiając Zakon bez oficjalnej siedziby głównej. Od tej pory informacje są przesyłane na różne metody, przeważnie przy użyciu magii. "Zarząd" Zakonu znajduje się aktualnie w Minas Alanus. Główną metodą działania Zakonu jest zbieranie i koordynowanie różnych armii oraz wspomaganie innych królestw informacjami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Pon 2:15, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:10, 13 Lip 2009    Temat postu:

// Zarezerwowane //

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:11, 13 Lip 2009    Temat postu: VÍÐARR



Imię postaci: VÍÐARR
Rasa: Człowiek
Klasa: Druid

Charakter: Neutralny prawożądny

Atrybuty: Silna Wola, Inteligencja, Spryt

Status: Aktywny, w ukryciu. Podróżuje z Atar'em.
Aktualne zajęcie: Zbieranie informacji o Najeźdźcy
Lokalizacja: Nieznana
Przynależność: Zakon Białego Smoka
Dostrzegalne umiejętności: Znajomość oraz zrozumienie natury, 'kontrola' mocy natury, uspokajanie.

Umiejętności:

[R]: Znajomość natury,
[K]: Magia druidyczna, walka kosturem
[D]: Zmysł Magii, Tunelowanie magii
[Z]: Przyzwanie żywiołu, Odnowienie, Ożywienie natury, Dusza i Serce Natury

Wygląd:
Nosi długi, zielony płasz z kapturem, zwykle zasłaniający jego twarz oraz większość ubioru. Ma siwy zarost, dość długie, srebrne włosy, lecz niewidoczne przy założonym kapturze. Nosi skórzany kilt, taki jak na obrazku. Zawsze ma przy sobie długi, dębowy kostur zakończony zieloną, kryształową kulą.

O postaci:
Jest to cichy wędrowiec, raczej obserwujący niż działający (nie licząc stałego zachowywania równowagi). Jego ideą jest równowaga sił natury z siłami magicznymi. Nie lubi podróżować samotnie, liczy na to, że pewnego dnia będzie przydatny nie tylko naturze, ale także normalnej (lub nie) społeczności. Nie lubi tłumów, jest typowo z dziczy, miast i większych siedlisk ludzkich unika. Swoimi zdolnościami stara się równoważyć siły natury i magii tam, gdzie jedno z nich dominuje, bez względu na to, czy to środek puszczy czy akademia magii.

Historia:
Vidarr studiował naturę od urodzenia. Gdy był jeszcze dzieckiem druidzi zaakceptowali go do swojego kręgu na nauki. Przez dziesięciolecia studiował naturę, do czasu gdy druidzi przyszykowali dla niego inną rolę. Jako, iż Vidarr odnosił wyśmienite rezultaty ze swoich praktyk, Starszyzna zadecydowała, iż byłby w stanie zając stanowisko Strażnika. Jego rolą miało być strzeżenie granic świata natury oraz świata magii tak, aby zachować balans w tym świecie dla dobra matki natury oraz nieświadomych magów.

Na daną chwilę jest jednym z dowódców Zakonu Białego Smoka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Pon 2:31, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:12, 13 Lip 2009    Temat postu: Sir Taranis



Imię i nazwisko: Sir Taranis
Wiek: Średni
Płeć: Mężczyzna
Pochodzenie: Souderon
Rasa: Człowiek
Klasa: Rycerz
Charakter: Neutralny
Wyznanie: Brak

Atrybuty: Siła, Zwinność, Spryt

Status: Aktywny, w ukryciu. Podróżuje z Virae Nightarrow.
Aktualne zajęcie: Zbieranie informacji o Najeźdźcy
Lokalizacja: Nieznana
Przynależność: Zakon Białego Smoka
Dostrzegalne umiejętności: Jazda konna, walka mieczem, dowództwo.

Umiejętności
R: Jeździectwo, Konna walka
K: Tarcze, Miecze
D: Chowaniec, szybkie dobycie broni

Wygląd: Niezbyt wysoki; Czarne, średniej długości włosy; Poważne rysy twarzy, pionowa blizna przez lewe oko; Spokojne, niebieskie oczy; Płytowy, pozłacany napierśnik z wyrzeźbionymi... lemurami; Płytowe buty; Dlugi, czerwony płaszcz; Brązowe, skórzane rekawice;

Osobowość:
Jak na rycerza zachowuje się dość nie-rycersko. Nie służy nikomu poza samym sobą. Trzyma się kodeksu opracowanego przez samego siebie.

Historia:
Mało jest wiadomo o jego histori. Sir Taranis był niegdyś zaufanym nadwornym rycerzem królestwa Souderonu. Jego lojalność wobec króla została poddana próbie gdy ten wysłał go na samobójczą misję, która była jawnie by się go pozbyć. Od tej pory włóczy się po świecie. W swoich wyprawach napotkał na młodą surykatkę której ocalił życie przed groźnymi drapieżnikami, która to od tej pory nie odstępowała od rycerza, razem z nim podróżując.
Po czasie ponownie przystał na usługi rycerskie w zakonie paladynów w Algerande. Pomimo iż jest oficjalnie rycerzem, nadal zachowuje własny kodeks i nie ufa ślepo swym przełożonym. Podróżuje z elfką o imieniu Virae.


Ekwipunek
Broń: Długi miecz, z rzeźbą wilka na rękojeści.
Zbroja: Płytowa (tłów oraz nogi) i ćwiekowana (ala koszula) oraz skórzana (rękawice)
Inne: Tarcza


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Pon 2:29, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:25, 13 Lip 2009    Temat postu: Viraë Nightarrow

Viraë Nightarrow

[link widoczny dla zalogowanych]

Imię: Viraë Nightarrow
Rasa: Elf
Prof: Łowczyni

Charakter: Prawożądny neutralny
Atrybuty: Spryt, Zwinność, Siła, Zręczność

Status: Aktywny, w ukryciu. Podróżuje z Sir Taranisem.
Aktualne zajęcie: Zbieranie informacji o Najeźdźcy
Lokalizacja: Nieznana
Przynależność: Zakon Białego Smoka
Dostrzegalne umiejętności: Skradanie, Kamuflowanie, Wyjątkowa Celność, Wyczulony Słuch, Zwinność.

Walczy: Łukiem

Ekwipunek: Kołczan ze strzałami, Lina, Łuk, Sztylet ([link widoczny dla zalogowanych]), Sakiewka a w niej bandaże.Wygląd zewnętrzny:

Wygląd
Długie, ciemne włosy. Spiczaste uszy. Zwykle nosi na sobie brązową szatę i czarny skórzany pas.
Przez ramie ma zawieszony długi czarny łuk, na którym są wymalowane krwią napisy. Ostrze sztyletu jest ozdobione paszczą tygrysa

Osobowość:
Viraë jest dość przyjazna lecz nieśmiała w stosunku do innych istot humanoidalnych. Wychowała się w dziczy wsród niebezpiecznych gatunków zwierząt, lecz zaprzyjaźniła się z kocimi okazami. Niektórzy nawet sądzą, iż potrafi porozumiewać się z nimi. Jej zwierzęca przyjaźń zmniejsza ryzyko bycia zaatakowaną przez dzikie zwierzę oraz pozwala na swobodne poruszanie się wśród mniejszych stworzeń bez płoszenia ich.

Historia:
Virae nie ma specyficznej historii. Urodziła się jako typowy elf w typowej elfiej rodzinie, w Zachodnich Krainach. Do jej rodziny przyłączono młodego pół-elfa, wygnanego z ludzkiej rodziny. Stosunki z Narenem - tak miał na imię owy pół-elf - miała bardzo bliskie, traktowała go jako brata i najlepszego przyjaciela.
Kilka lat po tym zaginęła bez śladu. Najprawdopodobniejsze jest porwanie, lecz nie ma ku temu żadnych wskazówek. Przez lata żyła w dziczy, unikając bandytów, choć nie zawsze bez starcia. Od niedawna podróżuje z rycerzem o imieniu Taranis oraz przystąpiła do Zakonu Białego Smoka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Pon 3:05, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:57, 13 Lip 2009    Temat postu: Atar Zakrin

Imiona: Atar Zakrin Sin'dorev Sin'aghar
Rasa: Drow
Klasa: Czarodziej zabójca

Charakter: Chaotyczny neutralny
Atrybuty: Siła Woli, Zwinność, Wytrzymałość

Status: Aktywny, w ukryciu. Podróżuje przeważnie z Vidarrem.
Aktualne zajęcie: Nieznane.
Lokalizacja: Ostatnio widziany w okolicach Malsivirii zachodniej.
Przynależność: Zakon Białego Smoka

Dostrzegalne umiejętności:
* Władanie magią, władanie sztyletami/szponami, władanie kosturem
* Kamuflowanie się, skradanie, wtopienei w cien, płaszcz cieni, (P) Taniec Cieni
* Widzenie w ciemnościach

Dostrzegalne zaklęcia + specjalizacje
* (S) Język w supeł - proste zaklęcie o wielu zastosowaniach
* Dotyk mrozu - proste zaklęcie zamrażające o wielu zastosowaniach
* Telekineza
* Cień - Teleportacja - pozwala na teleportację w obrębie dowolnego cienia.
* "Pieśń Ognia i Lodu" - niemalże 'legendarna' pieśń magiczna Atara, lecz będąca jedynie tematem pogłosek. Ci którzy o niej opowiadają, opisują ją jako Zabójcza Pieśń.

Walczy: Kosturem, oraz naręcznymi pazurami. W ostateczności magią.

Ekwipunek: Zbroja płytowa, płaszcz z kapturem. Czarny, metalowy kostur.

Ogólny wygląd: Jak na obrazkach. Ubrany w długi, czarny, skórzany płaszcz sięgający aż ziemi. Skórzane spodnie oraz płytowa zbroja na klatce piersiowej.

O sobie: Atar jest istotą o bardzo chaotycznym charakterze. Ma wielką słabość do przeciwnej płci. Jest rządny mordu i przelewu krwi. Maniak ciemności. Wielu, którzy go znają i mają z nim nie wyrównane rachunki, obawiają się każdego cienia na ich drodze.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Wto 17:43, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Toma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin