Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Melyonen Ceara Dialydd de Lasairfhion

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Loża graczy / Karty postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yrsa
tonie w rumie


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rosja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 19:18, 31 Maj 2014    Temat postu: Melyonen Ceara Dialydd de Lasairfhion

Imię i nazwisko: Melyonen Ceara Dialydd de Lasairfhion
Tytuł: Hrabianka
Wiek: 22
Rasa: Człowiek
Pochodzenie: Tirfael
Atrybuty: siła woli, siła woli, siła woli

Umiejętności:
- zmysł magii,
- kontrola magii,
- wiedza o magii,
- specjalizacja: przywoływanie,
- specjalizacja: moce psychiczne,
- specjalizacja: magia bojowa,

Zaklęcia:
- Przebicie,
- Ogłuszenie,
- Czarne wrota,
- Telekineza,
- Uciszenie,
- Nadwidzenie,
- Przywołanie żywiołaka,
- Przywołanie cienistej istoty,
- Pęta,
Punktów many: 14

Drzewko:
Poziom pierwszy – Mniejszy koszt zaklęć –
doskonale opanowane zaklęcia i perfekcja w ich rzucaniu sprawiły, że za każde z nich oddajesz mniej mocy magicznej niż jest to konieczne. Na poziomie pierwszym drzewka jest to koszt zmniejszony o 1.

Wygląd: Wysoka (około 1,78m) i szczupła kobieta o zjawiskowej urodzie – plotki głoszą jednak, że jest to efektem magicznych poprawek. Od porcelanowej cery wyraźnie odróżniają się ciemnobrązowe włosy, krótkie i kręcące się, opadające luźno aż na kark. Przywodzą na myśl niegrzeczną chłopczycę.
Ceara ma ciemne, niemal czarne oczy, w oprawie grubych i długich rzęs. Czerwone usta są niemal jedynym kolorowym akcentem w całej jej postaci.
Ubiera się w czarne stroje – wąskie spodnie w podróży i wysokie oficerskie buty ze srebrnymi sprzączkami, ciemny gorset wiązany z tyłu i czarną, koronkową bluzkę z wąskimi rękawami i wysokim kołnierzykiem zasłaniającym szyję. Nie lubi wszelkiego rodzaju świecidełek i ozdób, jednak można w jej stroju dostrzec wyraźną słabość do eleganckich i drogich ubrań.

Opis:
Ceara, gdyż tego imienia używa na co dzień, pochodzi z dwóch ważnych rodów Tirfaelu – hrabiowskiego Dialyddów (jest daleką kuzynką Myrddina) i magicznego od pokoleń rodu Lasairfhionów. Najważniejsze prywatne zbiory artefaktów, ksiąg i zwojów znajdują się w ich bibliotekach i komnatach. Ich pozycja jest niezachwiana, a z kolejnymi członkami rodu, a zarazem adeptami Akademii Magii, wiążą się zawsze wielkie oczekiwania. I zazwyczaj żaden z nich ich nie zawodzi.
Ceara jest jedną z dwójki najlepszych absolwentów Akademii w Tsen – a swoim osobistym zdaniem, najlepszym jej absolwentem. W trakcie nauki była ulubienicą dziekana wydziału magii bitewnej - Elvrita de Ilar, chociaż aktywnie rywalizuje z jego bratankiem. Po ukończeniu Akademii wstąpiła do Królewskiej Armii – głównie by móc się rozwijać, zdobywać kolejne artefakty do rodzinnej kolekcji i osiągnąć sławę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yrsa dnia Nie 0:27, 01 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yrsa
tonie w rumie


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rosja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 19:23, 31 Maj 2014    Temat postu:

Przebicie
Zaklęcie powoduje, że z rąk rzucającego wylatuje magiczny pocisk, niegroźny dla istot żywych, którego jedynym możliwym celem jest osłabienie tarczy przeciwnika, tworząc w niej niewielką wyrwę oraz przez chwilę uniemożliwiając odnowienie magicznej bariery.
Koszt: 4pm

Ogłuszenie
Rzucający zaklęcie wysyła niewielki pocisk energii magicznej, która ogłusza przeciwnika nie zadając mu żadnych ran.
Koszt: 1pm

Czarny wir (wrota)
Czarujący przywołuje czarny wir/wrota, przez które może przenieść się w dowolnie wybrane przez siebie miejsce, musi jednak zapłacić odpowiednią cenę, inaczej znika na zawsze - dzieje się tak ponieważ z miejsca, do którego wir/wrota przenoszą postać. która nie uiściła zapłaty nie da się ani uciec ani dostać w inny sposób - nikt nie wie również. co to za miejsce.
Koszt: 3pm za przywołanie, 1pm za każdą osobę - w przypadku niemagicznych może zapłacić mag

Telekineza
Telekineza to zdolność oddziaływania za pomocą mocy na materię polegająca na przenoszeniu przedmiotów jedynie za pomocą myśli. Działa jedynie na rzeczy i osoby znajdujące się w zasięgu wzroku. Jest podstawą dla wielu innych mocy psychicznych.
Koszt:
do 5kg - 0pm
od 5 do 50kg - 1pm
od 50 do 100kg - 2pm
od 100 do 200kg - 3pm
powyżej 200kg - 4pm
Dodatkowo, rozpędzenie przedmiotu do wyższej prędkości - 1pm

Uciszenie
Wymagania: Telekineza
Zaklęcie powoduje blokadę narządu głosowego istoty będącej ofiarą zaklęcia.
Koszt: 1pm

Nadwidzenie
Ta moc pozwala widzieć czarującemu miejsca odległe od tego, w którym się znajduje.
Koszt zależy od odległości i znajomości oglądanego miejsca.
Koszt:
Miejsce dobrze znane - 0pm
Miejsce odwiedzone przez czarującego nie więcej niż kilka razy - 1pm
Miejsce w którym był raz w życiu lub widział na obrazach - 2pm
Miejsce znane jedynie z opisów - 3pm
Miejsce kompletnie nieznane - 4pm
oraz
Miejsce położone do 10km od czarującego - 1pm
Miejsce położone od 10 do 100km od czarującego - 2pm
Miejsce położone w tym samym państwie - 3pm
Miejsce położone na innym kontynencie - 4pm

Przywołanie żywiołaka
Zaklęcie to w rzeczywistości zawiera w sobie kilka czarów, żywiołaki dzielą się bowiem zależnie od rodzaju oraz wielkości. Jak sama nazwa wskazuje, żywiołaki to istoty istniejące z danego żywiołu, o różnym stopniu mocy (i raczej małej inteligencji).
Koszt: 2pm za najmniejszego żywiołaka, 10 za największego

Przywołanie cienistej istoty
Zaklęcie przyzywa posłuszną czarującemu istotę, która wygląda jakby składała się z jakiejś ciemnej substancji, najczęściej będąca odpowiednikiem istniejącego zwykłego zwierzęcia. Jest jednak w pełni materialna i można uśmiercić ją zwykłymi sposobami.
Koszt: 2pm za coś wielkości psa, 8pm za coś wielkości słonia, 12pm za smoka (który nie może ziać ani nic takiego).

Pęta
Czar przywołuje kilka splotów z nieokreślonej. ale elastycznej materii, które owijają się wokół celu zaklęcia, uniemożliwiając mu wszystkie działania za wyjątkiem prób wyrwania się, co wymaga jednak ogromnej siły. Maksymalny zasięg zaklęcia to 10 metrów.
Koszt: 1pm za każde dwa sploty - które są minimalną ich liczbą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Loża graczy / Karty postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin