Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[C] Na'renvin'tas Teasenraheal Deathbane
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Toma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:34, 19 Sie 2008    Temat postu: [C] Na'renvin'tas Teasenraheal Deathbane

[link widoczny dla zalogowanych]


Imiona:
- Elfie: Na'renvin'tas Teasen'raheal
- Rodowe: Tom Deathbane.

Rasa: Pół-elf, pół-człowiek.
Klasa: Wędrowiec

Atrybuty: Siła Woli, Zręczność, Inteligencja
Character: Neutralny

Umiejętności
[R]: Jeździectwo, Cichy chód
[K]: Broń egzotyczna ('Warglaive'), Zmysł Magii
[D]: Wyczuwanie istot magicznych, Kowalstwo
Dokupione Zdolności: Wtopienie w Cień, Tunelowanie Magii
Zaklęcia: Ostrze Arkany, Pieczęć Krwi,

(Spis zaklęć i umiejętności jakie PLANUJĘ dokupić. Nie posiadam ich, to jest po prostu wishlist.)
Kolejka: Oburęczność, Oznaczenie, Spętanie, Walka na ślepo, Spektralna wizja


Walczy: Dwie glewie bojowe (patrz: obrazek wyżej).

Ekwipunek
(B) - Runiczny Warglaive "Deathbane" (jak na obrazku), Warglaive Elfiego Boga (tylko z nazwy ^^)
(E) - Lina z hakiem na końcu oraz lekko zdobiony miecz (scimitar).
(Z) -
- Koń - ukradziony podczas jednej z przygód wraz z Kalyarem by móc odnaleźć zaginioną Marikę.
- Czaszka Firaer'a (Dark Song) - artefakt będący źródłem słabej magii. Sam zaś nie posiada magicznych właściwości. Po prostu bateria. (której nie umiem swoją droga jeszcze używać). Ogólnie dla szpanu.


Towarzysze:
- Surykatkojaszczurka nazwana Timon aka Adin (Shyntszor'welvadin).

Wygląd
Ogólny: 180cm wzrostu; długie, kruczo-czarne włosy; Długie, szpiczaste uszy - oba z nich z uciętym czubkiem; Dość muskularna budowa ciała, lecz niczym nie przypomina siłacza. Skóra bardziej szaro-purpurowa, zdawać się może iż jest zawsze w cieniu. Torso umalowane ciemnymi, dużymi runami w kolorze nieco ciemniejszym od koloru skóry, przez co nie rzucają się tak bardzo w oczy. Układ owych malowideł przypominać dzikie pnącza. Prawa ręka wiecznie zawinięta w bandaże.

Ubiór: Szmaciane spodnie, Skórzana kamizelka, aczkolwiek dość lekka. Prawa ręka, aż po ramię jest owinięta w bandaże. Na głowie ma czarną, szmacianą przepaskę, zasłaniająca wypalone oczodoły.

Ogólnie tak jak na obrazku na górze.

Wygląd - broń: Naren jest wyposażony w wielkie, lecz jednoręczne miecze zwane Warglaive (nazwa własna). Jest to duża broń, o dewastującej sile przy posiadaniu umiejętności posługiwania się nią. Na lewym ostrzu są wyryte cztery runy, oraz napisy zdobione tylną część ostrza, głoszące: "Arirlimlowan". (patrz: obrazek na górze)

O postaci
-------

Todo






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Śro 22:53, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 54 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:29, 19 Sie 2008    Temat postu:


Naren'vintas Teasenraheal
- Storytelling Card -

Rasa: Elf - w połowie w zaświatach
Klasa: Szaman / Witchdoctor

Um.: Szamanism, rytuały

Opis
Naren po starciu z Lordem Tomem został śmiertelnie ranny. Jedyne co go utrzymało w świecie żywych, to magia niegdyś uwięziona w jego prawym ramieniu. Fizycznie jest martwy, lecz spirytualistycznie nadal żywy. Koegzystuje zarówno w świecie duchów jak i w świecie żywych. Krótko mówiąc nie jest ani duchem ani żywym, lecz czymś pomiędzy.

Niegdyś jego ideą było pilnowanie równowagi sił magicznych w świecie żywych, teraz jego ideą jest pilnowanie równowagi sił magicznych w świecie duchowym i materialnym (żywych). Jedynie metody się zmieniły.

Pośmiertnie Naren zaczął studiować szamanistyczne drogy nie-życia. Nauczył się interferować ze światem duchów ze świata materialnego i na odwrót. W świecie materialnym przebywa jako duch, natomiast w świecie duchowym jest bardziej materialny niż reszta duchów.

Jego poziom interferencji w świat materialny i ich mieszkańców bardzo ogranicza się jedynie do werbalnej komunikacji. Jego asem w rękawie są jednak szamanistyczne rytuały, które pozwalają mu na jakiś czas przybrać ciało przypadkowego śmiertelnika, lub nawet na krótki czas zmaterializować sie. Oczywiście, rytuały nie są do tego ograniczone.

Pomimo, iż jego postać jest ślepa, w nie-życiu nie potrzebuje on wzroku i widzi w miarę dobrze.

Czasem, gdy nie ma nic do roboty i jest znudzony odwiedza byłą drużynę by spędzić czas w ich towarzystwie.

---

Jakiekolwiek niejasności, pytania, zaprzeczenia, pisać teraz póki piszę kartę. I nie, nie może to być normalna postać z mieczem po dziadku....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Czw 13:57, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:32, 24 Sie 2008    Temat postu:

Requesting permission to use "Wyczuwanie ofiary".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Śro 13:49, 27 Sie 2008    Temat postu:

Moim zdaniem owa umiejętność nie pasuje. Wyczuwanie ofiary nie wiąże się ani ze słuchem ani z wyczuwaniem magii, jest bardziej powiązane z wyczuwaniem krwi żywych istot, czyli już prędzej węch czy smak byłby adekwatniejszy, chociaż do tego używany z zasady jest jeszcze inny zmysł, nie posiadany przez ludzi, elfy, krasnoludy etc.
Powrót do góry
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:30, 27 Sie 2008    Temat postu:

mi w ogóle nie leżą te "ewolucje". Dlaczego posiadając dwie rzeczy dostajesz gratisowo trzecią? To trochę niesprawiedliwe i nielogiczne.

1skill +1skill =3 skille


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrmaster
pożera kisiele


Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: zza krasiaka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:10, 28 Sie 2008    Temat postu:

A mi się nie podobają te świecące znaki,jakby policja też miała takie "świecące" koguty to by przestępczość była mniejsza. Jak coś może się świecić i zarazem nie świecić?może Twoja postać ćpa i ma zwidy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kalyar
MISIUUU!


Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Vioha City (Legionowo)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:07, 28 Sie 2008    Temat postu:

A ja się wychyle z szeregu i powiem że mi się wszystko podoba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:28, 28 Sie 2008    Temat postu:

Tourvi napisał:
mi w ogóle nie leżą te "ewolucje". Dlaczego posiadając dwie rzeczy dostajesz gratisowo trzecią? To trochę niesprawiedliwe i nielogiczne.

1skill +1skill =3 skille


Gratisowa? A gdzie wy tu kurde widzicie gratisowa umiejętność? Jakoś nie wykraczam limitu -.-

PS. Podałem tu powiązania do umiejętności. Co mam tu na myśli, to jest to, że do wyczuwania ofiary (magicznej) wykorzystuję zarówno słuch jak i zmysł magii.

Daewen napisał:
Wyczuwanie ofiary nie wiąże się ani ze słuchem ani z wyczuwaniem magii, jest bardziej powiązane z wyczuwaniem krwi żywych istot (...) chociaż do tego używany z zasady jest jeszcze inny zmysł, nie posiadany przez ludzi, elfy, krasnoludy etc.


Dae, kurde, czy wszystkie wyczuwania musza się wiązać z krwią?... już sie na ten temat wypowiadałem w innym temacie. I tak, używany jeszcze jest inny zmysł, w moim przypadku zmysł magii. Nie wyczuwam normalnych istot, tylko te magiczne. Weź to też pod uwagę, bo nie chcę z tobą rywalizować pod tym względem, so reconsider that ;]

Odnośnie tego, że słuch nie wiąże się z wyczuwaniem... to co mam na myśli, to to, że jeżeli zmysł magii zawodzi (albo potrzebuje czegoś więcej), to wykorzystuję słuch do określenia czy coś tam jest czy nie (przez dźwięki, np. ruch).

PS. Dodaje krótkie info do skilla w liścia umiejętności postaci.

mrmaster napisał:
A mi się nie podobają te świecące znaki,jakby policja też miała takie "świecące" koguty to by przestępczość była mniejsza. Jak coś może się świecić i zarazem nie świecić?może Twoja postać ćpa i ma zwidy?


Przynajmniej Twoja wypowiedź jest sensowna, Master. Tu się zgodzę bez bicia i już wnoszę poprawki. Ale "świecić i zarazem nie świecić"? Tego nie łapię.

PS. Master, już chyba łapię... napiszę tak, bo się źle wyraziłęm. Napisy świecą, są widoczne w ciemności, jednak nie są mocnym źródłem światła jak lampy. Można je zobaczyć, lecz nie użyje się ich jako latarki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Czw 10:54, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:27, 28 Sie 2008    Temat postu:

Tom, ja tu myślę przyszłościowo i nie czepiam się TWOJEJ karty ale samej idei...Załóżmy że po kilku sesjach ktoś weźmie sobie jeden skill, potem po kolejnych sesjach weźmie drugi, połączy je i zrobi mu się automatycznie trzeci. To nie fair

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:31, 28 Sie 2008    Temat postu:

Not my problem. Po to są skille, żeby je używać jak najlepiej i dobierać tak, by mieć z tego jak największy użytek. Don't ye agree?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Czw 11:32, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:33, 28 Sie 2008    Temat postu:

ehh....nie mam ochoty drążyć tematu. Niech kto inny zrobi to za mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marika
co po bibliotece fika


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zza znaku tęczy?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 11:52, 28 Sie 2008    Temat postu:

em...(wyciąga wiertło i zaczyna drążyć) rozluźnijmy trochę atmosferę co? Zanim zrobię sobie tym krzywdę bo górnikiem nie jestem //wstyd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Czw 11:52, 28 Sie 2008    Temat postu:

TomIgnatius napisał:

Dae, kurde, czy wszystkie wyczuwania musza się wiązać z krwią?... już sie na ten temat wypowiadałem w innym temacie. I tak, używany jeszcze jest inny zmysł, w moim przypadku zmysł magii. Nie wyczuwam normalnych istot, tylko te magiczne. Weź to też pod uwagę, bo nie chcę z tobą rywalizować pod tym względem, so reconsider that ;]

Odnośnie tego, że słuch nie wiąże się z wyczuwaniem... to co mam na myśli, to to, że jeżeli zmysł magii zawodzi (albo potrzebuje czegoś więcej), to wykorzystuję słuch do określenia czy coś tam jest czy nie (przez dźwięki, np. ruch).

PS. Dodaje krótkie info do skilla w liścia umiejętności postaci.


1. Nie, nie wszystkie muszą. Opisane przeze mnie się wiąże, even after reconsideration ;] Tak więc sugeruję rozbicie tego na wykrywanie istot żywych i wykrywanie istot magicznych, a nie łączenie tego.
2. A co jeśli istoty magiczne nie wydają żadnych dzwięków? Czy sam zmysł magii nie powinien wystarczyć do wykrywania rzeczy magicznych?


Co do tego że wykorzystywanie dwóch skillów do tworzenia trzeciego... Ja się tu zgodzę z Tou. Czy szybkie bieganie (poruszanie nogami) i akrobatyka (zwinność) mają mi od razu dać umiejętność pływania? Spoko, można by. Wtedy automatycznie z sześciu skilli początkowych mogę sobie zrobić kilkanaście. I fajnie, chwalić tylko inteligencję osób które wpadną na takie powiązania, ale grajmy wobec siebie fair i zdobywając kolejne umiejętności zdobywajmy kolejne umiejętności pojedynczo, a nie kombinatoryką.
Albo skasujmy ten pieprzony system który najwyraźniej stanowi bardziej źródło problemów niż przejrzysty sposób rozwoju postaci.
Powrót do góry
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:59, 28 Sie 2008    Temat postu:

Daewen napisał:

2. A co jeśli istoty magiczne nie wydają żadnych dzwięków? Czy sam zmysł magii nie powinien wystarczyć do wykrywania rzeczy magicznych?


No to wtedy nici z mojego słuchu, chyba jasne? Smile

Ad. 1.
Już zrobiłem skill i zamieniam.

Daewen napisał:
Albo skasujmy ten pieprzony system który najwyraźniej stanowi bardziej źródło problemów niż przejrzysty sposób rozwoju postaci.


Ja tam chce grać na swój sposób a nie rozwijać postać wg. jakiegoś systemu, mi to zwisa. Przed zmianami było lepiej, a teraz czuje się jakbym tworzył postać do jakiegoś zakichanego MMO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:25, 28 Sie 2008    Temat postu:

TomIgnatius napisał:


Ja tam chce grać na swój sposób a nie rozwijać postać wg. jakiegoś systemu, mi to zwisa. Przed zmianami było lepiej, a teraz czuje się jakbym tworzył postać do jakiegoś zakichanego MMO.


świetnie...czemu nie. Przypomnę tylko, że jak się na samym początku pytałam wszystkich o zdanie to była wszechstronna euforia...zwłaszcza z Twojej strony Tom, szkoda ,ze skasowało mi archiwum z gadu...Nieważne...postanówcie coś wspólnie, zostajemy, czy kasujemy. Moje zdanie znacie.
I jeszcze coś. Nie róbmy w Rollage'u konfliktów, trzymajmy się razem i załatwiajmy sprawy ugodowo. Popisywanie się "doświadczeniem" "wiedzą" "obeznaniem" oraz "własnym widzimisie" jest nie na miejscu - pamiętajcie że jesteśmy drużyną, kumplami, w niektórych przypadkach bliskimi przyjaciółmi i musimy się dogadywać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Toma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin