Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Savroy Michael
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Archiwum / Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:18, 01 Gru 2008    Temat postu: Savroy Michael



Imię: Michael
Nazwisko: Savroy

Rasa: Wampir

Podział:niezależny

Klan:Ventrue

Dyscypliny:
-Dominacja ranga 5

*Rozkaz
Wampir spogląda w oczy swojej ofiary i wypowiada jednowyrazowe polecenie, które musi być natychmiast spełnione. Rozkaz musi być jasny i konkretny - biegnij, zakaszlnij, upadnij, skocz, ziewnij, zaśmiej się, kichnij, zatrzymaj się, przeklnij, idź za mną. Jeśli rozkaz jest zbyt skomplikowany lub dwuznaczny, ofiara może zareagować wolno lub wykonać zadanie niezbyt precyzyjnie. Wezwany przy pomocy Rozkazu nie może zostać zmuszony do zrobienia czegoś, co jest dla niego bezpośrednio szkodliwe, tak więc rozkaz „umieraj" będzie nieefektywny. Rozkaz może zawierać się w zdaniu i w ten sposób użycie mocy może być ukryte przed postronnymi osobami. Ten subtelny wysiłek w dalszym ciągu wymaga od Spokrewnionego kontaktu wzrokowego i w odpowiednim momencie, zaakcentowania właściwego słowa.

*Mesmeryzm
Posiadający tę moc wampir może werbalnie wprowadzić fałszywe myśli lub hipnotyczne sugestie do podświadomości swojej ofiary. Zarówno Spokrewniony, jak i cel, nie mogą być rozkojarzeni, ponieważ aby Mesmeryzm była skuteczny, wymagana jest intensywna koncentracja i precyzja wysławiania się. Wampir może uaktywnić rozkaz natychmiast lub ustanowić bodziec, który uruchomi go później. Ofiara musi być w stanie zrozumieć wampira. Wystarczy by kontakt wzrokowy trwał jedynie tak długo, jak przekazanie polecenia. Mesmeryzm pozwala na wszystko, może zmusić do wykonania prostych, precyzyjnych dyrektyw (np. podanie jakiegoś przedmiotu), jak też skomplikowanych i wysoce wymagających (obserwowania czyichś zwyczajów i przekazania tych informacji w umówionym czasie). Tylko jedna sugestia naraz może być narzucona ofierze.

*Zapomnienie
Po uchwyceniu spojrzenia ofiary, wampir zagłębia się w jej wspomnienia, wykradając je lub przekształcając zgodnie ze swymi zachciankami. Zapomnienie nie pozwala na kontakt telepatyczny. Spokrewniony działa bardzo podobnie do hipnotyzera, zadaje bezpośrednio pytania i wyciąga od ofiary odpowiedzi. Stopień zmiany pamięci zależy od tego, czego pragnie wampir. Może zmienić umysł ofiary w sposób delikatny - jest to dość skuteczne przy eliminowaniu wspomnień dotyczących spotkania wampira z ofiarą czy nawet wspomnień związanych z piciem krwi ofiary przez wampira - lub całkowicie wymazać wspomnienia z przeszłości ofiary.

*Uwarunkowanie
Przez podtrzymywanie manipulacji wampir może uczynić ofiarę bardziej podatną na swą wolę. W miarę upływu czasu ofiara staje się coraz bardziej podatna na wpływ wampira, a jednocześnie bardziej odporna na wysiłki innych nieśmiertelnych. Uzyskanie całkowitej kontroli nad umysłem ofiary nie jest zadaniem łatwym i trwa tygodnie lub nawet miesiące.

*Opętanie
Na tym poziomie Dominacji siła psychiki Spokrewnionego jest taka, że może całkowicie zawładnąć umysłem śmiertelnego poddanego. Rozmowa nie jest konieczna, chociaż wampir musi uchwycić spojrzenie ofiary. W czasie psychicznej walki, spojrzenia walczących są utkwione w sobie. Kiedy Spokrewniony zmiażdży umysł poddanego, wprowadza własną świadomość do ciała ofiary i kontroluje jej ciało z taką łatwością, jakby używał własnego. Śmiertelny z chwilą opętania popada w mentalny letarg. Jego świadomość wydarzeń jest tylko częściowa. Umysł wampira koncentruje się całkowicie na kontrolowaniu śmiertelnego poddanego.

-Odpornosc ranga 3


-Prezencja ranga 1:
*Zachwyt
Zachwyt rozszerza wysublimowany magnetyzm, jaki ta Dyscyplina daje wampirowi. Ci z bliskiego otoczenia wampira nagle pragną być jeszcze bliżej i zaczynają podzielać we wszystkich sprawach jego punkt widzenia. Zachwyt jest niezwykle użyteczny w komunikacji z masami. Mało ważna staje się treść - serca tych, na których podziałał urok wampira, skłaniają się do jego opinii. Słabi chcą się z nim zgodzić. Nawet jeśli ci z silną wolą sprzeciwiają się, wkrótce znajdą się w mniejszości. Zachwyt może sprawić, że obrady o niepewnym wyniku nagle przyniosą rozwiązanie na korzyść wampira, zanim jego przeciwnik zauważy, że fala się odwróciła. Pomimo intensywności tego zauroczenia, ci, którzy znaleźli się pod działaniem uroku, nie tracą instynktu samozachowawczego. Znalezienie się w niebezpieczeństwie zrywa czar fascynacji, podobnie jak opuszczenie terenu kontrolowanego przez wampira. Jednakże poddani Zachwytowi będą pamiętać, jak czuli się w obecności wampira. To będzie miało wpływ na ich reakcje, jeśli kiedykolwiek znowu się z nim spotkają.

Atrybuty: Inteligencja, Zręczność, Percepcja

Umiejętności:
Prowadzenie pojazdów
Nie ma to jak przejaszczka o zmroku...znowu ci rajdowcy -.-'...pokażę im gdzie raki zimują^^
Informatyka
komputer pentagonu co ... a od teraz chat^^
Broń palna
i po co ci to, tak fajnie machasz tym nożem i co z tego? Myślisz że jesteś mnie wart? No dobra sam tego chciałeś <odgłos wystrzału>
Zauważanie
hmm... za samochodem, za ścianą i na dachu...kogo by tu wybrać? Wiem, Frajer za ścianą szukasz!!! ^^
ukrywanie się
nigdy mnie nie znajdą w tym bunkrze, a wychodzić nie muszę mam tu chipsy, piwo i kompa, lodówka. Zaraz...o cholera gdzie jest kibel OO
Walka wręcz
<odgłos łamanych kości>
Ekwipunek: Małe 2 pokojowe mieszkanko na przedmieściach, W mieszkanku, komputer, łóżko(mimo stereotypów woli spać w łóżku), parę niemieckich hełmów z czasów I i II wojny światowej (pamiątki) oraz jeden amerykański hełm z I wojny i jeden z II (to jego własne Razz). Czarny jeep, z dachem i przyciemnianymi oknami. bojówki, czarny skórzany płaszcz, okrągłe czerwone okulary, skórzane rękawice bez palców, glany, niższy cylinder, czarna koszula, berreta 9mm, zezwolenie na broń, sporo pieniędzy w akcjach i przy sobie, dwa srebne kasteciki (^^), laptop, tabletki, dziwny laptop, nóż wojskowy, AK-47 + srebne pociski i pociski UV. Granatnik M72 LAW, dużo granatów do niego, AT4 z amunicją. Hummer => [link widoczny dla zalogowanych]

Wygląd: jest wyższy; ale bez przesady (172 cm), mimo iż jest stary (150 lat) wygląda na młodego (21 lat), czarne kocie oczy. Na szyi starożytny Rzymski metalowy wisiorek, stary wikiński metalowy naszyjnik i starożytny babiloński metalowy naszyjnik.

O sobie: Spokojny, opanowany wampir, jest bogaty. Honorowy. Jako swoje cele wybiera ludzi dobrze zaznajomymi z walką (żołnierze itp. itd.), walczył w I wojnie światowej (Amerykanie), II wojnie światowej (amerykanie) i w Vietnamie, dlatego też czasem może mu odbić

Zalety:
-Skuteczne przyswajanie
Jesteś zdolny wyciągnąć większą niż zazwyczaj ilość siły odżywczej z krwi. Kiedy pijesz, odzyskujesz dwukrotnie więcej siły. Nie pozwala Ci to jednak na przekroczenie Twojej normalnej siły. (Po prostu potrzebujesz mniej krwi by zaspokoić swoje potrzeby)

Wady:
-Wróg

Ghulica:
Imię: Ally
Nazwisko: Walters
Atrybuty: Zwinność, inteligęcja
Umiejętności: lingwistyke, prawo, okultyzm
Wygląd:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaerthas dnia Wto 15:45, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 38 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Wto 23:16, 02 Gru 2008    Temat postu:

jak "wikiński" to nie "starożytny".
Powrót do góry
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:19, 02 Gru 2008    Temat postu:

a no tak, wybacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Wto 23:20, 02 Gru 2008    Temat postu:

spoko xD wrażliwość na temat xD
Powrót do góry
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:37, 02 Gru 2008    Temat postu:

Lekko przerobiłem postać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ravenus
nadęty mag


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białobrzegi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:19, 03 Gru 2008    Temat postu:

Em Kae jako Venture musisz wybrać dokładnie typ człowieka na który polujesz zbyt uogólniłeśRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:13, 03 Gru 2008    Temat postu:

wiem, jeszcze się zastanawiam, i dziewicy chyba wziąść nie mogę, co jak co ale moja postać chciałaby pojeść Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:17, 04 Gru 2008    Temat postu:

Weź sobie pijaków XD. Procenty we krwii XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:23, 04 Gru 2008    Temat postu:

i żarcie na każdym rogu XD , ale jednak wybiore coś innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:19, 10 Gru 2008    Temat postu:

mały update, może być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kalyar
MISIUUU!


Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Vioha City (Legionowo)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:28, 10 Gru 2008    Temat postu:

Cele to ALBO młode piękne kobiety ALBO ludzie zaznajomieni z walką, nie mozesz meić dwóch rodzajów ofiar jako Ventrue.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seoz
biega w kółko


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 1446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:19, 10 Gru 2008    Temat postu: Re: Savroy Michael

Kaerthas napisał:
stary wikiński metalowy naszyjnik

bardziej poprawnie byłoby nordycki Razz (btw. większość wikingów nosiła na szyi tylko Młoty Thora Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kalyar
MISIUUU!


Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Vioha City (Legionowo)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:18, 10 Gru 2008    Temat postu:

"wikiński" to tez poprawna forma Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:03, 10 Gru 2008    Temat postu:

poprawione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaerthas
wielkie, czerwone lichowieco


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z płonących kręgów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:47, 10 Gru 2008    Temat postu:

pawelotti napisał:
btw. większość wikingów nosiła na szyi tylko Młoty Thora


Ja mam stary wikiński wisiorek, i nie wygląda na młot Thora


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaerthas dnia Śro 21:47, 10 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Archiwum / Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin