Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aydin, Wędrujący z Duchami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Archiwum / Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:31, 27 Lis 2008    Temat postu: Aydin, Wędrujący z Duchami

Imię: Wedrujacy z Duchami
Prawdziwe imię: Aydin (Enlightened)

Rasa: Wilkołak, Lupus
Patronat: Teurg Wróżbita
"If you didn't talk so much you might hear a great deal more"

Plemię: Milczący Wędrowcy
"Word 'goodbye' is too familiar to their lips, yet they get to travel to places I've only dreamt of seeing."
Wada plemienna: Nawiedzony
Wada: Freak Magnet

Atrybuty: Percepcja, Wytrzymałość, Zwinność

Umiejętności :
    Czujność
    "<nagle sie zatrzymuje i woła> Czy Ty to czujesz? Nie? Ja tak. Zaraz Ci powiem co to... temperatura spadła o jeden stopień."

    Uniki
    "Unikanie rzucanych przedmiotów jest łat *PAC*"

    Walka wręcz
    "Znam ninjutsu, karate... i umiem gryźć."

    Skradanie
    "<łyka Nocny Cień> Teraz można się skradać."

    Sztuka Przetrwania
    "Mróz? Me futro ocaliło mnie przed zimami mroźniejszymi, niż jesteś w stanie sobie wyobrazic. Pustynie Sahary? Ja z tamtąd pochodzę! Woda? Co woda, czy ja na rybę wyglądam?!"


Dary: Kangurzy Skok, Mowa duchów, Niezwykła Szybkość, Błoga Ignorancja

"Ten szelest wśród drzew to nie wiatr! To płacz duchów tej krainy. Chcesz, żebym ci powtórzył co mówią? Twoja sierść stałaby się biała jak śnieg!
Widzisz jak tańczą w moich oczach? Bliżej! Bliżej! Widzisz ich roześmiane twarze, które mnie przedrzeźniają? Nie? Ja widzę! W każdej chwili, każdego dnia! Pocałunek Luny sprowadza je jak muchy, jakby moje oczy były stale otwarte. Widzę je, kiedy śpię. Śmiejesz się? Nie waż się ze mnie śmiać! Mogę cie nimi poszczuć....
"



Ekwipunek:
-- D'siah, Dwuręczny Młot Jednookiego Skalda. (przypisane)
-- (nie przypisane)

Wygląd:
W wilczej formie, Wędrujący z Duchami ma długie smukłe ciało pokryte brązowawą sierścią. Wokół oka jego sierść ma inny kolor (jasny niebieski), tworząc tym samym symbol oka Horusa (Patrz: obrazek).
W ludzkiej formie ubrany zwykle w długi, skórzany płaszcz. Włosy długie, sięgające podbródka, dość naturalnie ułożone.
W obu formach oczy ma niebieskie.

O sobie:
"Pewnie że moge przenieść fetysz przez trzy otchłanie piekieł, obok dwóch zgromadzeń Tancerzy Czarnej Spirali i zostawić go w zarządzie Pentexu... ale będzie cię to drogo kosztować"

Wędrujący jest spokojnym, wytrwałym podróżnikiem, wolącym słuchać niż opowiadać. Jego wiedza jest zarówno błogosławieństwem, jak i klątwą. Jest w dobrym kontakcie z duchami, aczkolwiek te często go nękają.

Pochodzi z Turcji, przynależy do plemienia Milczących Wędrowców. Wędruje po świecie szukając tego, co nieznane. Urodzony jako Theurg ma większy kontakt z duchami niż kuzyni narodzeni w innej fazie księżyca. Przeklęty przez starożytną klątwe Seta zmaga się z namolnymi duchami zmarłych.
Wędrujący zwykle dostrzega to, czego inni nie są w stanie.

Raz przemierzając przez Rumunię, w pozbyciu się jednego upiora pomógł mu przypadkowo napotkany Garou zwany Gavril, Polujący w Ciemności. W zamian za jego pomoc, Wędrujący wysłuchał jego historii i przystał mu na pomoc, gdyż w ten sposób mógł pomóc w wytępieniu wampirów, choćby nawet jednego.


Zalety

    Zdrowy rozsądek
    Posiadasz duży zasób praktycznej, życiowej wiedzy. Jeżeli będziesz chciał zrobić coś wbrew zdrowemu rozsądkowi MG może cię ostrzec, podając konsekwencje tego czynu.

    Długodystansowiec
    Potrafisz biegać bardzo szybko ponadto bardzo powoli się pdoczas takiego biegu męczysz.

    Naturalne medium
    Bariera między światami jest dla ciebie cieńsza niż dla innych a duchy są względem ciebie przyjane.



Wady

    Samoistnie przemieszczanie
    Nie zawsze jesteś w stanie kontrolować swoje przejścia do Umbry. Jeżeli w stresującej znajdziesz się przed lustrzaną powierzchnią istnieje szansa ze wykonasz skok.

    Magnes na dziwadła
    Przyciągasz uwagę najbardziej wrednych duchów. Za każdym razem kiedy zostaniesz nawiedzony pojawia się potężny i cholernie upierdliwy upiór, którego nie pozbędziesz się póki nie wykonasz jego prośby.

    Dziurawa zasłona
    Nie wywołujesz delirium. To moze być bardzo niebezpieczna wada, gdyż łowcy wilkołaków mają dzięki temu wieksze szanse na wytropienie ciebie.

    Wróg z przeszłości
    Jesteś poszukwiany przez śmiertelnego wroga. Nie musisz byc ścigany przez cały czas ale bardzo utrudnia ci to życie.

    Scigany
    Jesteś tropiony przez fanatycznego inkwizytora który uważa cię za niebezpieczną, śliniącą się bestie, wroga ludzkosci (może ma rację?). Wszyscy twoi towarzysze mogą także być wytropieni przez tego samego osobnika. Pragnei on zniszczyć wszystkich zmiennokształtnych jednak na ciebie uwziął się najbardziej.


Forma Crinos Wędrującego z Duchami.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Pon 3:03, 13 Cze 2011, w całości zmieniany 28 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Archiwum / Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin