Daewen
Gość
|
Wysłany: Wto 21:43, 09 Mar 2010 Temat postu: (Mroczne Wieki) Bianka Hajduböszörmený |
|
|
Imię : Bianka Hajduböszörmený
Klan : Lasombra
Atrybuty : Inteligencja, Siła, Zwinność
Umiejętności :
- lingwistyka
- walka wręcz
- polityka
- jazda konna
- otwieranie zamków
Dyscypliny :
- Sfera Mroku lvl. 2 :
o Gra Cieni
Ta moc daje wampirowi ograniczoną kontrolę nad cieniami i innymi otaczającymi ciemnościami. Chociaż wampir nie potrafi prawdziwie stworzyć ciemności, może nasuwać na siebie i rozciągać istniejące cienie, tworząc łaty mroku. Ta moc pozwala także Spokrewnionemu na rozdzielenie cieni od rzucających je przedmiotów, a nawet ukształtowanie ciemności w cienie przedmiotów, których tak naprawdę tam nie ma. Kiedy Spokrewniony zdobywa kontrolę nad ciemnością lub cieniem, cień zyskuje mistyczną namacalność w momencie manipulowania nim przez wampira. Jak podają rożne relacje, ciemność może być użyta do zdenerwowania lub nawet zduszenia ofiar. Niektórzy okrutni Lasombra twierdzą, że zadusili śmiertelnych ich własnymi cieniami.
oo Całun Nocy
Wampir potrafi stworzyć obłok nieprzeniknionej ciemności. Obłok całkowicie pochłania światło i do pewnego stopnia dźwięk. Ci, którzy zostali złapani wewnątrz (i przetrwali), opisują obłok jako sztuczny i odbierający odwagę. Fizyczna manifestacja dostarcza argumenty tym Lasombra, którzy twierdzą, że ciemność jest czymś innym niż zwykłe cienie. Mroczny obłok może nawet się poruszać, jeśli tworzący go Spokrewniony tego pragnie, chociaż wymaga to całkowitej koncentracji.
- Potencja lvl. 2
- Dominacja lvl. 3 :
o Rozkaz
Wampir spogląda w oczy swojej ofiary i wypowiada jednowyrazowe polecenie, które musi być natychmiast spełnione. Rozkaz musi być jasny i konkretny - biegnij, zakaszlnij, upadnij, skocz, ziewnij, zaśmiej się, kichnij, zatrzymaj się, przeklnij, idź za mną. Jeśli rozkaz jest zbyt skomplikowany lub dwuznaczny, ofiara może zareagować wolno lub wykonać zadanie niezbyt precyzyjnie. Wezwany przy pomocy Rozkazu nie może zostać zmuszony do zrobienia czegoś, co jest dla niego bezpośrednio szkodliwe, tak więc rozkaz „umieraj" będzie nieefektywny. Rozkaz może zawierać się w zdaniu i w ten sposób użycie mocy może być ukryte przed postronnymi osobami. Ten subtelny wysiłek w dalszym ciągu wymaga od Spokrewnionego kontaktu wzrokowego i w odpowiednim momencie, zaakcentowania właściwego słowa.
oo Mesmeryzm
Posiadający tę moc wampir może werbalnie wprowadzić fałszywe myśli lub hipnotyczne sugestie do podświadomości swojej ofiary. Zarówno Spokrewniony, jak i cel, nie mogą być rozkojarzeni, ponieważ aby Mesmeryzm była skuteczny, wymagana jest intensywna koncentracja i precyzja wysławiania się. Wampir może uaktywnić rozkaz natychmiast lub ustanowić bodziec, który uruchomi go później. Ofiara musi być w stanie zrozumieć wampira. Wystarczy by kontakt wzrokowy trwał jedynie tak długo, jak przekazanie polecenia. Mesmeryzm pozwala na wszystko, może zmusić do wykonania prostych, precyzyjnych dyrektyw (np. podanie jakiegoś przedmiotu), jak też skomplikowanych i wysoce wymagających (obserwowania czyichś zwyczajów i przekazania tych informacji w umówionym czasie). Tylko jedna sugestia naraz może być narzucona ofierze.
ooo Zapomnienie
Po uchwyceniu spojrzenia ofiary, wampir zagłębia się w jej wspomnienia, wykradając je lub przekształcając zgodnie ze swymi zachciankami. Zapomnienie nie pozwala na kontakt telepatyczny. Spokrewniony działa bardzo podobnie do hipnotyzera, zadaje bezpośrednio pytania i wyciąga od ofiary odpowiedzi. Stopień zmiany pamięci zależy od tego, czego pragnie wampir. Może zmienić umysł ofiary w sposób delikatny - jest to dość skuteczne przy eliminowaniu wspomnień dotyczących spotkania wampira z ofiarą czy nawet wspomnień związanych z piciem krwi ofiary przez wampira - lub całkowicie wymazać wspomnienia z przeszłości ofiary.
Zalety :
- Śpiewny głos
- Koncentracja
- Kontrolowany Nocny Wzrok
Wady :
- Fobia
- Koszmary senne
- Wróg
Ekwipunek :
"Nieruchomości" - wraz z bratem :
- Jakiś tam folwarczek "po rodzicach", z całą służbą i wyposażeniem w nim, który też przynosi jakieś materialne zyski..
"Podręczny" :
- dwa długie sztylety;
- zestaw wytrychów;
- pióro, kałamarz, pergaminy, lak i pieczęć - zestaw do tworzenia ważnych dokumentów;
- szmatki, dodatki do szmatek i cała reszta niezbędna każdej damie.. poza lustrem;
- sakiewka ze złotem.
Wygląd :
Wysoka, szczupła siedemnastolatka, o długich czarnych włosach, dużych niebieskich oczach i bardzo jasnej skórze. Gdyby nie różnice płciowe oraz bledsza skóra, wyglądałaby identycznie jak jej brat.
Zazwyczaj nosi - na przekór modzie na różnobarwność - ubrania w ciemnych, stonowanych kolorach i płaszcze z duużymi kapturami.
Opis :
Bianka oraz jej brat-bliźniak od dawna są w różny sposób związani z królewskim dworem Węgierskim. Szczegóły tej relacji nie są jednak znane postronnym. Urodzeni w rodzinie szlacheckiej, byli od młodego zaznajamiani z niuansami polityki, co skutecznie później wykorzystywali.
Sama Bianka jest postacią na pozór dość ponurą. Nie pojawia się publicznie za dnia - to efekty ślubu jaki złożyła po śmierci rodziców. Unika luster - to pokuta za grzech próżności. Ogólnie jej życiem rządzą różne zobowiązania i przykazy... A przynajmniej tak brzmi oficjalne wytłumaczenie jej zachowań.
Jaka naprawdę jest? To oczywiście zależy od tego, bycie jaką przyniesie w tej chwili największe korzyści..
Ghul :
Ojciec Istvan - ghul Bianki, czyli osobisty kapelan i spowiednik rodzeństwa.. Co do jego prawdziwej roli.. To już tajemnica spowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez Daewen dnia Wto 22:11, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|