Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Andhak Virni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Mita
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mitaon
Bezmózgi troll


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 19 Cze 2012    Temat postu: Andhak Virni

Imię: Andhak
Nazwisko: Virni
Wiek: 27
Rasa: Dhampir

Atrybuty:
Siła woli
Szybkość
Inteligencja
Z pochodzenia:
Szybkość

Umiejętności:
Magia D/K/S
Regeneracja
Wyczuwanie ofiary
Szamanizm
Walka firangi
Lekkość

Typ magii:
Szamanistyczna

Zaklęcia:
Złe Duchy - Przywołuje złe, pałające nienawiścią do życia duchy. Przybierają pół materialną postać, po zaatakowaniu wskazanego celu mogą spróbować wyrwać się spod kontroli Szamana.
Przywołanie żywiołu - Potrafisz wywołać i wykorzystać jeden z żywiołów, jednak mało prawdopodobne by udało ci się zapanować nad nim w pełni.
Skrzydła Natury - Rzucającemu czar wyrastają duże skrzydła zdolne unieść go w powietrze.
Ból - Zaklęcie wywołuje u ofiary ból. Innym jego zastosowaniem jest zaczarowanie broni tak by rany nią spowodowane były bardziej bolesne.

Drzewko Rozwoju:
Andhak jest przeklęty - widzi duchy, ale i przyciąga je do siebie. Oczywiście, widzi też duchy, które opętały jakieś ciało lub w jakikolwiek inny sposób mogą być trudne do wykrycia. Według wiedzy mu dostępnej klątwy nie można się pozbyć w żaden sposób póki jej źródło jest aktywne. Ponadto, nie można go opętać.

Charakter: Sam w sobie nie przepadający za walką, unika jej, nie waha się jednak przed dążeniem do celu po trupach, nieistotne czyich. Czasem sprawia wrażenie szalonego lub obłąkanego, gdy rozmawia z duchami. Priorytetem jest dla niego znalezienie drogi, która doprowadzi go do dowiedzenia się co stało się w dniu w którym został przeklęty i zdjęcie klątwy i z pewnością nie zawaha się gdy coś mu go wskaże. Jest nieczuły na potrzeby i problemy innych, nie posiada również zdolności do odczuwania empatii, nic dla niego nie znaczą zaufanie, przyjaźń czy miłość, być może jest socjopatą. Innych traktuje instrumentalnie, nie liczy się dla niego ich los. Odczuwa niechęć do bogów, kapłanów i fanatyków.

Cel: W ostatnim czasie nawiązał kontakt z ludźmi, którzy ponoć wiedzą coś o interesujących go wydarzeniach i są skłonni podzielić się nimi w zamian za jeden z indeksów. Co prawda nie przystał na ich propozycję ale też im nie odmówił.

Ekwipunek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Torba
Róg

Opis:
Andhak Virni nie miał predyspozycji by stać się szamanem czy magiem. Nie czuł obecności umarłych, w ogóle wątpiąc w istnienie duchów, nawet mimo tego, że wychowywał się w niewielkiej wiosce położonej na granicy Angyar, Wschodniej Marchii i Lasu, nie miał też żadnej magicznej mocy.
W dzieciństwie szczególnie przyjaźnił się z dziewczynką mieszkającą w tej samej wsi co on, która jednak w przeciwieństwie do niego, mogła miała umiejętności dzięki którym mogłaby stać się magiczką, jednak nie zostały zauważone dostatecznie wcześnie, o której krążyły jednak pogłoski że w czasie jej przyjścia na świat w okolicy pojawił się odziany w purpurowy płaszcz spięty spinką o kształcie klepsydry mężczyzna, który nie rozmawiając z nikim udał się prosto pod drzwi domu jej rodziny - według wierzeń Angyar zwiastowało to, że dziecko będzie niezwykłe.
Ostatecznie, Andhak rozpoczął swoje podróże kiedy miał 16 lat, kiedy to w wyniku pewnej katastrofy, spowodowanej przez działania ludzi, którzy kilka lat wcześniej przybyli do wioski i prowadzili w niej badania, stał się przeklęty. Wydarzyło się to akurat wtedy gdy samych badaczy nie było w obozie. Później powiadano, że znajdował się w samym centrum katastrofy, razem ze swoją przyjaciółką i kilkoma z dzieci badaczy.
Uszedł z życiem jedynie dzięki temu, że został odnaleziony przez innych wędrowców, którzy byli akurat w pobliżu i, jak stwierdzono później, dzięki swojemu w połowie wampirycznemu pochodzeniu. Był jedynym, który został odnaleziony, po innych osobach nie było tam nawet śladu.
Uratowany, zamieszkał w wiosce leżącej kilka dni drogi od jego własnej, gdzie zajęła się nim starucha, przez miejscowych uważana za wiedźmę.
Wtedy to okazało się, że klątwa sprawiła nie tylko, że widzi i przyciąga duchy ale również może w pewien sposób się z nimi kontaktować. W czasie gdy chłopak dochodził do siebie wiedźma skontaktowała się ze znajomym druidem, który obejrzał chłopca i zabrał go ze sobą.
Początkowo planował wyleczyć go z klątwy, jednak wszystkie jego próby zawiodły. Dręczony przez duchy i wspomnienia chłopak w końcu uciekł, aż trafił na pewnego szamana, który starał się go odnaleźć ze względu na nagromadzone wokół niego duchy.
Ostatecznie, w dalszą drogę ruszyli razem, a Andhak zaczął uczyć się na szamana. Dwa lata później od jednego z duchów poznał sposób na ostateczne pozbycie się klątwy, w tym celu musiał jednak dowiedzieć się co ją spowodowało a co za tym idzie, co stało za katastrofą która ją wywołała. Poinformował o sposobie swojego mentora, a kiedy ten sprzeciwił się by Andhak już teraz do niego dążył, chłopak wezwał duchy, którym kazał zaatakować swojego nauczyciela. Zaskoczony szaman nie miał czasu by obronić się przed atakiem. Nie sprawdzając co się z nim stało, młody Virni udał się w swoją drogę. W efekcie, nie stał się prawdziwym szamanem. Zazwyczaj, gdy zapyta się go do jakiego celu dąży, odpowiada że chce jedynie pozbyć się klątwy.
Dręczony, w nocy przez koszmary, na jawie przez duchy, czasem łatwo wyprowadzić go z równowagi, choć zazwyczaj jest opanowany.
Gdy rzuca zaklęcia jego oczy stają się jaśniejsze a na ich krawędziach pojawiają się złote obwódki, zdaje się, że wtedy też jeszcze łatwiej jest wyczuć go duchom. Jego sposobem wykrywania jest wyczuwanie dusz żyjących istot.

Wygląd: Niezbyt wysoki - około 1,6m wzrostu. Dość długie brązowe włosy i szare oczy, kły niezbyt rzucają się w oczy, choć nie są też tak małe jak ludzkie. Przeraźliwie chudy, w swoim nieco za dużym płaszczu wygląda na jeszcze drobniejszego niż jest w rzeczywistości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitaon dnia Sob 15:20, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Mita Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin