Kalyar
MISIUUU!
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Vioha City (Legionowo) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:57, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Klany
Assamici
Ucisz się i stój spokojnie, mój wrogu. Nic innego jak Przeznaczenie prowadzi moją ręke, a Twój honor nie ucierpi kiedy przegrasz z silniejszym przeciwnikiem.
Opis: Krzyżowcy przynieśli ze sobą wiele opowieści z Ziemii Świętej, niektóre z nich mówiły o grupie fanatycznych zabójców. Europejczycy nazwali tych cichych morderców asasynami. Jednakże Kainici znali podobne, lecz znacznie bardziej niebezpieczne zagrożenie z Arabii - diabolistów z klanu Assamitów.
Zachodnie wampiry spotkały Assamitów na długo przed krucjatami. Niektórzy powiadają że wielcy zdobywcy którzy podbili wschód, na przykład Aleksander Wielki, byli tylko pionkami Kainitów, którzy bali się Assamitów. Pogłoski krażące o Assamitach są przerażajace z dobrego powodu - członkowie tego klanu szukają sposobu na polepszenie swoich możliwości poprzez praktykwoanie diabolizmu.
Według nauk Assamitów należy obnizać swoje pokolenie w celu znalezienia się bliżej Kaina, a przez to Nieba. Najprostsza metoda ku temu to oczywiście diabolizm. Morderstwo było po prostu częścią procesu i z konieczności jego techniki zostały doprowadzone do perfekcji. Zaczęli nawet przyjmować kontrakty na zabójstwa, zapłatą za które była krew innych Kainitów.
Ostatnio krzyżowcy zauważyli nowe ożywienie w aktywnosci Assamitów. Wielu z tego klanu patrzyło jak ich potomkowie i żywi krewni cierpieli z rąk ludzi zachodu i teraz łakną zemsty.
Przydomek: Saraceni
Dyscypliny: Akceleracja, Niewidocznośc, Quaietus
Wada klanowa: Wszyscy Assamici muszą oddawać swemu ojcu 20 procent krwi jaką zdobędą, tak rzecze rpawo klanu. W dodatku z powodu działań Assamitów każdy efekt Nadwrażliwosci wykryje ich jako diabolistów, nawet jeśli akurat jeszcze nimi nie są.
Brujah
Głupcy! Są większe rzeczy do osiągnięcia w naszym istnieniu, i są one na wyciagnięcie ręki! Możemy zmienić świat jeśli tlyko staniecie po naszej stronie. Obudźcie się nim zginiecie!
Opis: Brujah są uczonymi-wojownikami, zawsze dążącymi w strone perfekcji umysłu i ciała. Starsi klanu wspominają Złotą Erę i mówią tęsknie o utraconej Kartaginie. Jest nadrzędnym celem Brujah utworzenie lepszego miejsca, w którym wampiry każdego rodzaju mogłyby mieszkać w zgodzie i pokoju.
Niestety, żadna rana nie boli tak bardzo jak utracone marzenie. Upadek Kartaginy spowodował zwiększenie ich pretensji, a odmowa innych klanów, by wykonać ruch poza status quo, pozostawiła gorzki smak. Więc walczą. Walczą z Ventrue za to, że zniszczyli Kartagine. Walczą z Lasombra za podtrzymywanie status qou, walczą z Tremere za zabicie Saulot - lsita nie ma końca i Brujah wydaje się to odpowiadać.
Obecnie, Brujah stają sie rozproszonym klanem. Nie mogą się zgodzić miedzy sobą jak najlepiej wprowadzić zmiany oraz za jakim celem powinni podążać.
Niektórzy chcą stowrzyć społęczeństwo gdzie ludzie i Kainici mogliby żyć spokojnie obok siebie. Inni chcą pozostać w cieniu, równi wobec siebie lecz lepsi od śmeirtelnych. Klan Przemienia obecnie rónie dużo wojowników co filozofów i uczonych, przygotowując się do bitw, o których mówią że nadchodzą. Klan który wierzy w zgodę, rozpada się pod ciężar włąsnych zmian.
Mimo iż Klan cierpi stan rozpadu, Brujah przypędą jeden drugiemu na pomoc kiedy nadejdzie potrzeba. Wielu ojców traktuje swoich potomków z większym szacunkiem niż to jest w innych klanach. Brujah są zazwyczaj nieufni wobec obcych, jednak jeśli ich przychylnośc zostanei zdobyta, mogą się okazać najwierneijszymi (i najbardziej upartymi) przyjaciółmi jakich tylko można mieć.
Przydomek: Gorliwcy
Dyscypliny: Akceleracja, Potencja, Prezencja
Wada klanowa: Mimo iż ciągle temu rpzecza, Brujah są najbardziej pdoatnym na szał klanem. Większośc widzi w tej wadzie skaze na ich dumie i honorze.
Cappadocianie
W końcu wszyscy obrócimy się w proch - tak, nawet Ty, mój bracie. Ale czyż jesteś naprawde aż tak głupi by myśleć ze to będzie koniec?
Opis: Znani od tysiąclecia przez Kainitów jako "Klan Śmierci" Cappadocianie są unikani przez inne klany z powodu sych makabrycznych zainteresowań. Cappadocius był za życia obrazoburczym kapłanem, poszukującym sekretów życia, śmierci i tego co leży dalej. Jego potomkowie kontynuowali te badania i poprzez nie nauczyli się wiele o naturze swego istnienia. Jednakże skryta natura tego klanu przyczyniła się do tego że tyle samo osób się ich boi co szanuje.
W wampirycznym społeczeństwie Cappadocianie często pelnią rolę doradców książąt. Są szanowani za swoją wnikliwość oraz wiedzę i cieszą się zaufaniem dzięki swojemu totalnemu braku zainsteresowań w dążeniu do włądzy w nie-życiu doczesnym. Dzięki temu Ventrue i Cappadocianie zawarli nieoficjalny sojusz - Ventrue dają Cappadocianom bezpieczne miejsce do ich badań zaś Cappadocianie odwdzięczają sie słuząc dobrą radą. Największe skupisko Cappadocian leży w Turcji, gdzie mają dostęp do wielu interesujących tematów do badań.
Klan ostatnio Przemienił niewielką kabałę nekromantów w celu dalszych studiów. Te nowe wampiry tworzą obecnie swą własną Dyscyplinę.
Przydomek: Złodzieje Grobów
Dyscypliny: Odpornośc, Mortis, Nadwrażliwość
Wada klanowa: Niezależnie ile krwi Capapdocianin wypije, jego skóra pozostaje blada i zimna jak u trupa.
Wyznawcy Seta
Nie mów nic więcej mój przyjacielu. Żadne słowa nie są konieczne. Twój głód - mogę go nasycić. Twe pragnienie - mogę je ugasić. Proszę, chodź ze mną
Opis: Niewiele jest wampirów które by z własnej woli udzieliły pomocy Wyznawcom Seta - i to z dobrego powodu. Setyci, jak sami siebie zwą, są sługami ciemności i korupcji. Nadrżednym celem klanu jest wyniszczenie etyki pośród ludzkosci i Kainitów oraz wykreowanie niewolników dla siebie i ich mrocznego pana.
Legendy mówią że Set był założycielem tego klanu. W starożytnym Egipcie Set był wielkim wojownikiem i myśliwym. Przemierzał pustynie nocą niczym bestia i był czczony przez śmiertelnych jako bóg nocy. Cieszyła go ta cześc i respekt innych Kainitów jaki dzięki niej posiadał. Jednak w końcu zostą odrzucony. Tutaj legendy stają sie mgliste. Niektórzy mówią ze to Ozyrys wygnał Seta, inni twierdzą ze to Horus go pokonał. W każdym razie Set przysiagł odnowić swą władzę, lecz tym razem z ciemności, a jego śladami podażyły jego dzieci.
Set zniknął w 33 roku naszej ery, obeciując że któregoś dnia pworóci. Setyci pracują wiec by przygotować świat na przyjście ich mistrza. Rozprzestrzeniają zarazy oraz uciskanie biednych rpzez bogaczy - im ktoś jest mniej zadowolony ze swojego bytu, tym chętniej będzie chciał go porpawić w dowolny sposób.
Setyci działają w podstępny sposób. Wierzą że najlepszym sposobem by kogoś zdeprawować jest dac mu dokłądnei to czego chce i obserwowac jak pragnienie rośnie w coraz większe.
Przydomek: Węże
Dyscypliny: Niewidoczność, Prezencja, Serpentis
Wada klanowa: Setycią są o wiele bardziej wrażliwi na swiatło słoneczne niż inne wampiry.
Gangrel
Jesteś bitnym wojownikiem, śmiertelniku, skoro dotarłeś aż tutaj. Dam Ci śmierć godną mistrza i będe głosił opowieści o Twym mestwie
Opis: Przez lasy wędruje samotny nomad - Gangrel. w PRzeciwieństwie do swych braci, Ganrel unika pułapek cywilizacji, woląc przemierzać dzicz w samotności. Gangrel jest klanem w najmniejszym tego słowa znaczeniu - jego członkowie są indywidualistami, którym obce są protokoły i etykaieta ludzi czy wampirów. Są bestiami, najbliższymi zatracenia sie w dziczy.
Mało kto zna dzikie miejsca tak jak Gangrele. Pamietają wiele starożytnych skupisk starej magii i sprzymierzyli się (lub nauczyli sie unikać) mitycznych bestii, wciąż meiszkajacych w pobliżu takich miejsc. Czują się lepiej pośród nich niż pośród ludzi.
Ze wszystkich wampirów, Gangrele posunęły się najdalej w osiagnieciu toelrancyjnych stosunków z wilkołakami. Może dlatego zę Gangrele sami są mistrzami zmiany kształtów - wiele opowieści o wampirach zmieniajacych się w nietoperze czy wilki ma swoje korzenie w czynach Gangreli. Ten talent, jendakże, nie jest za darmo - wielu starszych Gangreli utraciło ludzką formę stajac się bestiami. Wielu Gangreli wyzbyło się jakichkolwiek ludzkich zwyczajów i odruchów.
Gangrele byli kiedyś częstym widokiem, jednak odrzucenie starożytnych pogańskich kultur i rozprzestrzenienie się ludzkiej cywilizacji (i jej wampirzych pasożytów) zepchnęło klan głepiej w leśne ostępy.
Przydomek: Zwierzęta
Dyscypliny: Animalizm, Odpornośc, Transformacja
Wada klanowa: Gangrele są blisko zwiazani ze swoją wewnętrzną Bestią. Gdy Gangrel wpadnie w szał Bestia zostawia twrwały ślad na jego ciele (np futro, ogon, kopyta, rogi, zwierzece oczy, warkliwy głos itp).
Lasombra
Wspaniała decyzja. Naprawde zdołałeś sam do niej dojść?
Opis: Elegancy i drapieżni Lasombra uważają się za szczyt egzystencji Kainitów. Szczerze wierzący w Boskie Prawo i rzady silniejszych, mają niewiele cierpliwosci, lecz mimo to sporo litości, dla tych Kainitów, którzy (bez swojej winy) są niżej od nich.
Charakter Lasombra jest mieszanką szlachetnego posłuszeństwa i zdrowej pogardy. Aktywnie poszukują mocy gdziekowliek mogą ją znaleźć - od izb chałup po korytarze pałaców, jednak nie szukają tytułów i chwały, które przychodzą wraz z władzą. Zamiast dążyć do włądzy dla siebie samych, Lasombra chwytają lejce siły z przekonania że nikt nie utrzyma ich lepiej niż oni. Większośc Lasombra preferuje role "szarych eminencji" niż królów.
Ręka w ręke z tą determinacją by być ostatecznymi sędziami wszystkich decyzji idzie zdrowa pogarda dla tych którzy są od nich niżej. Oznacza to że żaden wampirzy klan nie jest traktowany przez Lasombre jak równy im. Niestety są tez i Lasombra których polityczne gry czynią słepych na wszystko inne. Jako mistrzowie manipulacji, ci Kainici widzą Europe jako szachownicę na której grają wraz ze swoimi przeciwnikami. To własnych tych Lasombra boją się inne klany.
Przydomek: Sędziowie
Dyscypliny: Dominacja, Potencja, Strefa Mroku
Wada klanowa: Lasombra nie rzucają odbicia na żadną lustrzaną powierzchnię.
Malkavian
Ha! Wymagasz porządku, oczekujesz hierarchii? Tak. Jest tutaj, milordzie. W szczelinach, milordzie. Lecz czy możesz spojrzeć na nie bez wydłubywania swoich oczu?
Opis: Wampiry nie są łatwo wystraszane. Już podbiły śmierć, a ich słabości ze śmiertelnej przeszłości zginęły. Lecz Kainici z klanu Malkavian niepokoją nawet najśmielszych Brujah czy też zmęczonych Tzimisce, bowiem kiedykolwiek mówią, czerstwy fetor szaleństwa wydobywa się z ich ust.
Dla średniowiecznego umysłu, szaleństwo jest jedną z najstraszniejszych rzeczy do wyobrażenia. Wielu uznaje obłęd jako pewnego rodzaju przekleństwo Boga (lub oznaczenie Diabła), zamiast choroby. W przypadku Malkavian, Kainicka wiedza wskazuje iż prawdopodobnie mają rację.
W starych dniach, a przynajmniej niektórzy szaleni twierdzą, Malkav był jednym z ulubionych dzieci Kaina. Kain szukał wiedzy w ciemnych zakamarkach świata, jego potomstwo naśladując go. Lecz nie był to Saulot, ani Brujach, ani nawet Cappadocius który ewentualnie odnalazł sekrety których Kain poszukiwał. Malkav przyniósł wiedzę swemu ojcu, i Kain pobłogosławił swego potomka i jego krew wyzwalającym darem obłędu.
Klan Malkavian wydaje się być najbardziej niespójnym rodem wampirów. Delikatnie oszukane dusze i zniewalający psychotycy znajdują się w równych liczbach i są tylko posmakiem różnorakości charakteryzującej pomiot Malkava. Gdyby nie wspólne namię ich szaleństwa, to wcale nie wydawaliby się być klanem. Lecz inne klany nie mają innego wyjścia tylko uznać ich. Malkaviańskie wyrocznie były częścią wampirzych dworów przez pokolenia i nawet Lasombra i Venture, gdy szukają informacji, wpadną na wieczerzę z Malkavianem - z bardzo długą łyżką.
Do dziś dnia Malkavianie wędrują do i z Kainickiej społeczności. Odgrywają błaznów, figlarzy, proroków i idiotów, zawsze odkrywając nieznane nowe sekrety zakopane w ich obłędzie. Odgrywają dziwacznych, często przeszkadzając i czasem płatając niebezpieczne figle swoim sojusznikom i przeciwnikom jednakowo.
Przydomek: Szaleńcy
Dyscypliny: Nadwrażliwość, Demencja, Niewidoczność
Wada Kklanowa: Wszyscy członkowie klanu Malkavian cierpią na jakąś chorobę psychiczną.
Nosferatu:
Ukarz mnei mój książe gdyż tak malo Ci sie przydałem. Zakołkuj mnie i zostaw na słońcu. Odetnij mi głowę. Tylko.. nie wysyłaj mnie spowrotem do hrabiny Izabeli z Lasombra... Co? Jest ona Twym wrogiem, mój panie? Owszem, uciekłem z jej fortecy... poprzez ten sekretny tunel, oczywiscie. Jaki sekretny tunel, pytasz? Lepiej będzie jak porozmawiamy w cztery oczy...
Opis: Dzieci Kaina nazywa sie Potępionymi. Nikt nie zasługuje bardziej na to miano niż Nosferatu. Ciąży na nich starożytna i straszliwa klątwa poprzez którą nie są już stowrzeni na podobieństwo Boże. Przemiania zmienia ich ciała, towrząc z nich abominacje w oczach ludzi i aniołów. Wygnańcy spośród społeczeństwa ludzi i wampirów, te połamane koszmary nawiedzają katakumby, ruiny i inne ukryte lub opuszczone miejsca na świecie.
W starożyntych czasach Nosferatu rzadko bratali się ze śmeirtelnikami, ale nawiedzali ludzkie społeczeństa jako potwory. Inne wampiry uczyniły z nich przekonujace kozły ofiarne. Ta zła reputacja zmusiął Nsoferatu do pozostawania w ciągłym ruchu i ukryciu.
Nosferatu często unikają zniszczenia poprzez gromadzenie informacji. Polegajac na kryciu się, brataniu z bestiami i ciągłą koneicznością podróży z miejsca na miejsce mają dostęp do wielu informacji niedostępnych dla innych. Nauczyli się ze najbardziej wyrafinowany książe wstrzyma polowanie na nich w zamian za informacje o swych rywalach.
Z przyjściem chrześcijaństwa, wielu Nsoferatu zmieniło swe zachowania. Widząc sie jako przekletych przez Boga ale możliwych do zbawienia poprzez Jego Syna przyjęli stoicką psotawe wobec swej klatwy.
Przydomek: Trędowaci
Dyscypliny: Animalizm, Niewidocznośc, Potencja
Wada klanowa: Wszyscy Nosferatu są potwornie zdeformowani.
Ravnos
Nazwij mnie włóczęgą a się uśmiechne. Nazwij mnie złodziejem a wybuchne śmiechem. Nazwij mnie kłamcą a nakarmie Cię Twoją własną wątrobą
Opis: Włóczędzy i złodzieje, Ravnos są rozproszeni po całej Europie jak pył na wietrze. Są w każdym kraju. Wielu podróżuje z grupami wedrownych druciarzy albo trup cyrkowych. Rzadko więcej niż jeden lub dwóch znajduej się w tym samym miejscu i w tym samym czasie. Są samotnymi Kainitami i preferą publiczność ludzi jako towarzystwo.
Wszyscy Ravnosi są nomadami, tak samo z koneiczności jak z upodobania. W żadnym cywilizowanym miejscu Ravnosi nie są mile widziani. Ich reputacja złodziei i sztukmistrzów wyprzedza ich gdziekolwiek się znajdą.
Jest powód dla którego Ravnosi mają reputację oszustów - jest tak dlatego ponieważ wielu z nich jest w tym naprawdę dobra. Lis Reynard, z całym swoim sprytem, mógł znaleźc się okradziony z futra i zębów po rozmowie z Ravnosem, a większośc Kainitów i ludzi nie moze liczyć na to by skończyć tak dobrze.
Ravnosi nei cenią niczego tak bardzo jak wolności. Jak tylko zaczną się słuchy ze jakis obszar jest zakazany Ravnosom natychmiast pojawią się tam ich tuziny, tylko po to by łamać ten zakaz aż zostanie zniesiony, po czym mszczą się poprzez rabunek tamtego meijsca.
Przydomek: Szarlatani
Dyscypliny: Animalizm, Iluzje, Odporność
Wada klanowa: Kazdy Ravnos ma skłonnośc do jakeigoś rodzaju oszustwa, czy to kłamstwa, złodziejstwa lub hazardu.
Toreadorzy:
Przed nami rozciąga się nieskończoność, podczas gdy śmiertelni mają chwilę równą mgnieniu oka.. Jak moglibyśmy być tak samolubni, by pogrążać się w walce i rabunku? Możliwość zbawienia spoczywa w sekrecie kreatywnego geniuszu - wystarczy na to spojrzeć.
Opis:Od swych początków, Torreadorzy zawsze oddani byli Pięknu w każdej formie. Piękno znaczy dla nich tak wiele, że zdecydowali się poświęcić mu całość swych wampirzych zmysłów, pogrążając się w estetyce. Uważają się za obrońców Wyjątkowości, nosicieli płomienia Inspiracji. Ze wszystkich klanów, Torreadorzy są tymi, którzy najbardziej doceniają osiągnięcia rasy ludzkiej.
W przeciągu swojej historii, Torreadorzy zawsze związani byli ze śmiertelnymi artystami i twórcami. Wielu Starszych wspomina splendor Złotych Czasów - lecz pamiętają także Imperium Rzymskie, kiedy Torreadorzy wpadli w dekadencję i przesyt. Wielu z Artystów padło w sidłach Rzymu, więc teraz Torreadorzy szukają łagodności, lepszej do podtrzymania tego, co kochają najbardziej.
Obecnie, Torreadorzy z Europy Zachodniej są silnie związani z Kościołem i sztuką nim inspirowaną. Z wielką radością nadzorują budowę katedr, wielu doświadcza czegoś zbliżonego do religijnej pasji podczas oglądania wyjątkowych dzieł sztuki. Szczególnie uwielbiają dzieła, które inspirują odbiorców.
Niestety, wciąż opętani miłością do luksusu i przyjemności, Torreadorzy łatwo ulegają wyrafinowanym pokusom. Ich przywiązanie do różnych form złych nawyków (tych, które wciąż potrafią poruszyć ich nieumarłe serca) jest legendarne. Ich pragnienie odkrycia Prawdy i Sensu w pięknie przywiodło wielu Torreadorów do ruiny, w takiej czy innej formie. W dodatku, ich pogarda dla Kainickiego politykierstwa nie zbliża ich do innych klanów, które zazwyczaj uważają Torreadorów za apatycznych i bezużytecznych. Artyści wiedzą to, lecz lekce sobie ważą cudze opinie. Mają wszystkie potrzebne dowody na to, że ich Wizja jest warta podążania za nią
Przydomek: Artyści
Dyscypliny: Nadwrażliwość, Akceleracja, Prezencja
Wada klanowa: Wrażliwość Torreadorów na piękno jest również ich największą słabością. Mogą być zmożeni pięknem rzeczy czy osoby, zamierając na godziny w zafascynowaniu.
Tylko udany rzut na Siłę Woli może szybko złamać urok, w innym przypadku Torreador jest bezsilny przez minuty, a nawet godziny.
Nawet widok świtu może ich pochłonąć. Torreadorzy to także Kainici najbardziej podatni na zakochanie się w śmiertelnikach.
Tremere
”Nasza droga jest jasna i ciągnie się ku nie mniej niż całkowitej kontroli nad nami samymi i naszymi kumplami. Lecz sami nie możemy dotrzeć do końca. Jako klan, i tylko jako klan, możemy zatriumfować.”
Opis: Ci z tego klanu są zwani „uzurpatorami” nie bez powodu. Byli niegdyś koterią śmiertelnych magów, lecz ich przywódca, Tremere, dostał obsesji na punkcie poszukiwania nieśmiertelności, aby dostarczyć mu wystarczająco czasu na dopracowanie swoich sztuk na wieczność. Ich wysiłki okazały się owocne; aczkolwiek kosztowało to śmierć starszego Tzimisce oraz jego dwóch własnych uczniów, koteria osiągnęła wampiryzm.
Nie satysfakcjonowani tym, Tremere podjął środki aby ustanowić z siebie pełny klan. Wytropili oni Saulot, enigmatycznego założyciela klanu Salubri i zabili go w torporze; sam Tremere wypił Przedpotopowy Vitae.
Oczywiście, nowy klan natychmiastowo został zaatakowany. Tzimisce pragnęli zemsty, jako iż Tremere zabili trzech członków ich klanu i nawet zabrali część ojczystych ziem Diabła. Gangrel uznają Tremere za plugawość, szczególnie dlatego że Uzurpatorzy pojmali Gangrela dla ich plugawych eksperymentów. Są też Kainici którzy zaprzyjaźnili się z Salubri i nawet pracują nad obroną członków Tremere którzy ostali przy życiu.
Teraz Tremere prowadzą niepewną egzystencję. Ich śmiertelna magia została całkowicie zniszczona przez Przemianę, natomiast jej pozostałe resztki utworzyły ich unikalną dyscyplinę Thaumaturgii. Niedawno zdołali utworzyć służący ród wampirów, Gargulce, które są jedyną rzeczą powstrzymującą ich od bycia rozszarpanym przez szpony Tzimisce i Gangreli. Oburzenie nade diabelizacją Saulot wciąż ich nęka. Klan jest w ogromnej potrzebie sojuszników; podczas gdy kilku indywidualnych dowiodło swojej wartości jako kompanów, klan jako całość jest gardzony i nie ufany.
Przydomek: Uzurpatorzy
Dyscypliny klanowe: Nadwrażliwość, Dominacja, Thaumaturgia
Wada klanowa: Każdy ‘noworodek’ Tremere zmuszon jest do wypicia co najmniej dwa razy krwi siedmiu starszych gdy są przemienieni. Oznacza to, że są o krok od stania się niewolnikami klanu. Dodatkowo, młodzi Tremere są ostrożnie obserwowani przez ich zwierzchników i muszą być ostrożni by nie zdradzić własnego klanu.
Tzimisce
Dobry wieczór, podróżniku. Witam Cie we włosciach hrabiego Vladimira Rustovitcha. Masz szczęście, mamy wolne pokoje i wiele rozrywek czeka Cie w naszym zamku.
Opis: Od niepamiętnych czasów Tzimisce nawiedzali wschodnią Europę. Tysiaclecia bronienia swych terytoriów przed intruzami uczyniło Tzimsice niesamowicie okrutnymi, z czego są niesławni pośród innych wampirów.
Ze wszystkich klanów Tzimisce są prawdopodobnie najmniej ludzcy. Są uczonymi, często wręcz genialnymi osobnikami, lecz ich badania doprowadziły ich do przekonania że wampiry są wyższe nad ludzi, a Tzimisce są wyższi nad inne wampiry. Najlepsi (zdaniem Tzimsice) ludzie powinni być zachowani, a reszta wyeliminowana. W przeciwieństwie do wielu wampirów, Tzimisce nie widzą siebie jako przekletych czy potępionych. Mówią że jeśli Bóg ich potępił to chyba pora na nowego, lepszego boga.
W ciagu lat następujacych po upadku Rzymu klan zniewolił lub uczyniłs wymi poddanymi wielu wschodnioeuropejskich wodzów tworząc rodziny ghouli ze szlachetną krwią. Rodziny te zapewniały Tzimisce siłę i władze nad mieszkancami tamtych rejonów.
Przydomek: Diabły
Dyscypliny: Animalizm, Nadwrażliwośc, Zniekształcenie
Wada klanowa: Tzimisce są bardzo terytorialni i przywiązani do ziem które znali za życia. Kiedy Tzimisce śpi musi mieć przy sobie conajmniej dwie garści ziemi z miejsca które było dla niego ważne za życia.
Venture
Twe słowa licza się na Twych ziemiach, baronie. Tej nocy stoisz na mojej ziemi i tutaj me słowo jest prawem
Opis: Venture są rycerzami i królami na szachownicy Kainitów. Ich są pdoboje, wojny, krucjaty. Oni rządzą ze wspaniałych domów i sal tronowych. Wielu było zdobywcami za życia. Wszyscy odneiśli sukces i jako nagroda zostali Przemienieni. Nie ma porazek pośród Ventrue - tylko sukcesy lub chwalebna śmierć.
Tradycja jest abrdzo ważna dla Ventrue. Im dłuzej Ventrue istnieje jako Kainita tym większym cieszy się szacunkiem ze strony młodszych swego klanu. Śmiertelna pozycja nie liczy się pośród Ventrue. Te tytuły i ziemie posiadane za życie znaczą mniej niż pojedyncze miasto podbite po śmierci. Wiele sukcesów jakie odniósł klan jest zasługą indywidualnych akcji pojedynczych, charyzmatycznych jego członków.
Kiedy Ventrue działają robią to szybko i efektownie. Ventrue z ambicją jest straszny, gdyż nie ustanie póki nie osiagnie swego celu.
Przydomek: Patrycjusze
Dyscypliny: Dominacja, Odpornosc, Prezencja
Wada klanowa: Każdy Ventrue ma specyficzne zwyczaje żywieniowe. Mogą się zywić tylko ze śmiertelników specyficznego rodzaju (np kapłanów, dziewc, Anglików, etc).
Post został pochwalony 0 razy
|
|