 |
Rollage yn Astyr - Original RPG RyA - Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kalyar
MISIUUU!
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Vioha City (Legionowo) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:20, 03 Wrz 2009 Temat postu: Wady i Zalety Zmiennokształtnych |
|
|
Niedokończone.. uzupełnie później, to jednak kawałek pisania jest
Wspólne wady i zalety:
Pomniejsze Zalety:
Berserker: Potrafisz kierować i wykorzystywać tkwiącą w tobie furię. Posiadasz zdolność wywoływania jej na życzenie i dzięki temu możesz działać bez względu na otrzymane rany. Wpadająć w furię musisz ponieśc jednak wszystkie jej konsekwencję (między innymi to iż atakujesz wszystko co stanie ci na drodze, bez względu czy to przyjaciel czy wróg). Ponadto masz takie same szanse by zostać opanowany przez zwykł Szał jak inni zmiennokształtni.
Doskonałą Pamięć: Jesteś w stanie idealnie zapamietać wszystko co widziałeś i słyszałeś.
Koncentracja: Potrafisz skupić się i wyeliminować z otoczenia wszystkie irytujące cię i rozpraszajace czynniki. Łatwiej dzięki temu radzisz sobie ze skomplikowanymi rzeczami w trudnych warunkach lub pod naciskiem itp..
Poczucie czasu: Posiadasz wewnętrzne poczucie czasu. Potrafisz dokładnie ocenić jego upływ, nie posługując się zegarkiem czy innymi mechanizmami.
Zdrowy rozsądek: Posiadasz duży zasób praktycznej, życiowej wiedzy. Jeżeli będziesz chciał zrobić coś wbrew zdrowemu rozsądkowi MG może cię ostrzec, podając konsekwencje tego czynu.
Uzdolnienia komputerowe: Masz naturalne uzdolnienia do pracy z komputerami. Dzięki temu łatwiej wychodzą ci wszystkie czynnosci z nimi związane.
Wyśmienity kierowca: Posiadasz wrodzone zdolności do prowadzenia pojazdów mechanicznych, takich jak samochody, ciężarówki a nawet traktory.
Zwierzęcy magnetyzm: Jesteś wyjątkowo atrakcyjny dla przeciwnej płci, jednakże ta zaleta nastawia do ciebie negatywnie przedstawicieli twojej płci.
Żałosny: Jest w tobie coś co wzbudza litośc, przez co inni dbają o ciebie jak o małe dziecko. Musisz określić co jest w tobie takie co wzbudza litość. Niektóre osoby są niepodatne na efekt tej zalety.
Prawdziwa miłość: Odkryłeś co to ejst prawdziwa miłość. Dzięki temu odczuwasz niesamowitą radośc, stałeś się naprawdę silny i wyttrzymały. Otacza cię mroczny świat, Żmij zwycięża, ale ty i tak wiesz zę jest coś o co warto walczyć. Za każdym razem keidy cierpisz, jesteś w niebezpieczeństwie lub czujesz przygnębienie, sama myśl o prawdziwej miłość wystarcza byś nabrał sił do dalszej walki. Ponadto kiedy walczysz w obronie ukochanej osoby lub starasz się znaleźć blisko niej brniesz do przodu mimo ran i niepowodzeń. Ukochana osoba moze być jednak dla ciebie uciążliwa. Od casu do czasu trzeba będzie jej udzielić pomocy (albo nawet przyjsc na ratunek). Czuj się ostrzeżony - to najbardziej wymagajaca zaleta.
Przodek: Jesteś silnie związany z jednym ze swoich przodków. Łatwo możesz nawiazac kontakt z jego duchem. Musisz jednak określić kim był ów przodek: dać mu imię, umiejętności, z których był znany oraz jaką sławą się cieszył wśród innych zmiennokształtnych.
Więź z księżycem: Jesteś w wyjątkowy sposób związany ze swoim patronatem. Kiedy księżyc wchodzi w szczytową fazę twojego patronatu wszystko idzie ci odrobinę łatwiej.
Reputacja: Cieszysz się dobrą reputacją wśród swojego szczepu. Czy osiągnąłeś ja sam czy z pomocą watahy to już zależy od ciebei i MG. Bohater z tą zaletą nie może wybrać wady Rozgłos.
Akceptowany Glabro: W postaci Glabro możesz uchodzić za Homida.
Brak zapachu: Nie wytwarzasz zapachu albo jest on wyjątkowo nikły. Jesteś trudniejszy to wywęszenia wszystkim tropicielom używającym węchu.
Pomniejsze Wady:
Fobia (słaba): Odczuwasz przed czymś przemożny lęk i będziesz instynktownie unikać przedmiotu swojego strachu. Przy kontakcie z obiektem twego lęku jest wysokie prawdopodobieństwo że uciekniesz.
Koszmary: Podczas snu męczą cię koszmarne zmory, a na jawie ich wspomnienia. Niektóre koszmary mogą byc tak intensywne że nie bedziesz potrafić odróżnić ich od rzeczywistości.
Mentalność watahy: Jesteś dumny z przynależności do watahy. Twoja tożsamość jest z nią zespolona do tego stopnia, ze myślisz raczej w kategoriach "my" niż "ja". Jesteś tak uzależniony od stada ze nie potrafisz podejmować samodzielnych decyzji i działań.
Mroczna tajemnica: Ukrywasz jakąś tajemnicę która jeśli wyjdzie na jaw może mieć straszne następstwa a nawet spowodować ze staniesz się wyrzutkiem społeczeństwa. Skrywany sekret musi być podany MG i należy liczyć się z faktem ze czasem w taki czy inny sposób wystąpi on w przygodzie.
Nadpobudliwość: Łatwo wyprowadzić cię z równowagi i cześciej wpadasz w furię.
Wrażliwość: Nie mozesz stac i patrzeć na cierpienia innych i to nawet nie dlatego że martwisz się o to co im się stało ale dlatego ze nie przepadasz za emocjami które tego typu sprawy wywołują. Unikasz sytuacji w których byłbyś świadkiem cierpienia i zrobiłbyś wszystko by przed nim innych uchronić.
Zemsta: Masz z kimś porachunki, które należy wyrównać. Może pochodzą one sprzed wielu lat, a może nie, może ostatnio wydażyło się coś co cię skłoniło do szukania pomsty. W każdym bądź razie jesteś ogarniety obsesją zemszczenia się na kimś. W KAŻDEJ sytuacji uwazasz te sprawę za najważniejszą a wszystko inne schodzi na bok kiedy pojawia się okazja do zemsty.
Amnezja: Nie jesteś w stanie przypomnieć sobie przeszłości - jest ona dla ciebie niczym kartka papieru. Wspomnienia mogą jednak pewnego dnia powrócić.... aby cię dręczyć.
Słaba wola: Bardzo łatwo cię zdominowac i zapanowac nad tobą.
Jedno oko: Masz tylko jedno oko (sam decydujesz lewe czy prawe) Nie posiadasz poszerzonego pola widzenia po stronie bez oka i masz obniżoną percepcję
Słaby wzrok: Posiadasz wadę wzroku.
Piętno drapieżcy: Zwierzęta roślinożerne boją się ciebie a mięsożerne uznają za zagrożenie.
Samoistnie przemieszczanie: Nie zawsze jesteś w stanie kontrolować swoje przejścia do Umbry. Jeżeli w stresującej znajdziesz się przed lustrzaną powierzchnią istnieje szansa ze wykonasz skok.
Szaleństwo pamięci przodów: Jeden z twoich przodków był obłąkany. To dziedzictow ujawnia się w niektórych sytuacjach i bywa uciążliwe. Możesz sam wybrac "okoliczności" w których następuje szaleństwo. Musisz tez opracować postąc swojego przodka. Odgrywaj tę przypadłosć najlepiej jak potrafisz. Jeśli MG uzna ze robisz to źle przejmie na ten czas nad twą psotaćią kontrolę.
Znamię wilka: Trudno jest ci ukryć swą naturę zmiennokształtnego. W postaci homid masz wszystkie znamiona wilkołaka z folkloru i wyobrażeń ludzi: zrośnięte brwi, owłosione dłonie, drugi i trzeci palec tej samej długości itp.
Natrętni rodzice: Twoi rodzice, nie mogąc się pogodzić z tym, ze zniknąłeś,a ktywnie zaangażowali się w program poszukiwania zaginionych dzieci. Wynajęli także prywatnych detektywów. To, czy wpadli na twój trop zalezy od MG. Z jakichś powodów nie możesz im po prostu powiedzieć, co się z tobą stało: moze ojciec jest lojalnym pracownikiem Pentexu? albo z jakiegoś innego powodu.
Całkowity mięsożerca: Jarzyny nie zapewniają ci składników odżywczych. Musisz polegac wyłączenie na mięsie - najlepiej surowym
Niski: Jesteś niski - masz wzrostu dużo poniżej preciętnej, co utrudnia ci szybkie poruszanie się. Masz tez kłopoty z obserwacją terenu, jeżeli w okolicy są wysokie przeszkody. W postaci crinos nie jesteś tak masywny i wielki jak inni - twój wzrost wynosi wówczas troche mniej niż przeciętny wzrost ludzki.
Potworny: Jest w tobie coś potwornego: coś, co czyni cię obrzydliwym w oczach innych. W postaci homid ledwo przypominasz człowieka, a w formie crinos lub lupus wyglądasz naprawdę okropnie.
Zwierzęcy pot: Śmierdzisz jak zwierzę, nawet w postaci homid. Utrudnia ci to kontakty społęczne z ludźmi jednak nie przeszkadza to zwierzętom.
Normalne zalety:
Spokojny: Jesteś tak spokojny i łagodny, że trudno wyprowadzić cię z równowagi. Trudniej jest ci też wpaść w furię.
Śmiałek: Dobrze radzisz sobie w niebezpiecznych sytuacjach - potrafisz podjąc wyzyko i wygrać. Kiedy próbujesz czegoś szczególnie niebezpiecznego często ci się to udaje.
Naturalne medium: Bariera między światami jest dla ciebie cieńsza niż dla innych a duchy są względem ciebie przyjane.
Przeznaczenie: Przed tobą wielka przyszłość, chociaż możesz nie zdawać sobie z tego sprawy. Twój szczep wiele od ciebie oczekuje. Nie cierpisz na zadne dolegliwości (trauma) związane z pierwszą przemianą, jak gdybyś był do niej przygotowany. Poczucie celu jakie daje przeznaczenie pomaga przezwycieżyć strach, depresję i obawy. Dopóki twój los sie nie wypełni, możesz miec chwile zwątpienia jednak nic nie jest stanie cię powstrzymać (no.. prawie nic). Wypełnienie przeznaczenia zależy od MG.
Szczęście: Jesteś urodzonym szczęściarzem, czasami twoje szczeście mozę ci pomóc w naprawdę trudnych chwilach.
Wyczucie niebezpieczeństwa: Posiadasz szósty zmysł ostrzegajacy cię przed niebezpieczeństwem. Kiedy coś ci zagraża MG może cię o tym ostrzec.
Przysługa: Jeden ze starszych jest ci winny przysługę. Musisz ustalić z MG wagę owej przysługi.
Gigantyzm: Jesteś niesamowicie wielki - prawdopodobnie masz conajmniej 210 centymetrów wzrostu. Jesteś dzięki temu silniejszy i żywotniejszy.
Wampiryczny przyjaciel: Masz przyjaciela i sojusznika który jest wampirem. Możesz go wezwać w chwilach potrzeby pamiętaj jednak że on może zrobić to samo (w koncu jesteście przyjaciółmi). Wampiryczny przyjaciel jest NPC kreowanym przez MG, ponadto MG nie zdradza jego wszystkich możliwości.
Normalne wady:
Cel przewodni: Posiadasz cel do którego dążysz, czasem w zaskakujacy sposób. Na ogól jest on nieosiągalny i nigdy nie będziesz go w stanie naprawdę zrealizować. Moze to być chęć nawrócenia Czarnych Tancerzy albo wskrzeszenie zaginionego plemienia Croatan ze świata duchowego. Ponieważ cały czas musisz dążyć do jego osiągnięcia, będziesz wpadał w kłopoty, czasem narażając na niepowodzenie inne zadania. Wybierz cel bardzo ostrożnie, ponieważ będzie on kierował wszystkimi twoimi działaniami.
Fobia (poważna): Odczuwasz przed czymś przemożny lęk. W obliczu źródla strachu wpadasz w zwięrzęcy, paniczny strach podczas którego twoim jedynym celem jest uciec! uciec jak najdalej!
Nienawiść: Czujesz bezpodstawną i niekontrolowaną nienawiść do pewnych rzeczy. Mozesz czuć ją do pewnego rodzaju zwierząt, osób, kolorów, czegokolwiek. Za każdym razem gdy znajdziesz sie w pobliżu obiektu swojej nienawiści grozi ci furia. Ciągle poszukujesz okazji do znsizczenia obiektu swej nienawiści co często zaćmiewa twój rozsądek.
Roztargniony: Masz tendencję to zapominania imion, adresów, a nawet zdarza ci sie nie pamietac kiedy ostatnio jadłeś. Naprawdę trudno jest ci przypomnieć sobie cokolwiek oraz łątwo się dekoncentrujesz.
Głuchota: Nic nie słyszysz.
Dziurawa zasłona: Nie wywołujesz delirium. To moze być bardzo niebezpieczna wada, gdyż łowcy wilkołaków mają dzięki temu wieksze szanse na wytropienie ciebie.
Ograniczona transformacja: Niektóre czynniki (np obecnosc tojadu, brak widoczności księżyca, obecnosć srebra) uniemożliwiają ci zupełnie przemianę. (czynnik musi zostac zaakceptowany przez MG)
Wróg z przeszłości: Jesteś poszukwiany przez śmiertelnego wroga. Nie musisz byc ścigany przez cały czas ale bardzo utrudnia ci to życie.
Wymuszona przemiana: Niektóre czynniki wymuszają u ciebie przyjęcie formy crinos. (czynnik musi zostac zaakceptowany przez MG)
Rozgłos: Cieszysz się złą reputacją wśród innych. Sprawia to że mało kto ci ufa i okazuje sympatię.
Ścigany: Jesteś tropiony przez fanatycznego inkwizytora który uważa cię za niebezpieczną, śliniącą się bestie, wroga ludzkosci (może ma rację?). Wszyscy twoi towarzysze mogą także być wytropieni przez tego samego osobnika. Pragnei on zniszczyć wszystkich zmiennokształtnych jednak na ciebie uwziął się najbardziej.
Chromy: Twoje nogi są kaleki albo z jakeigoś innego powodu nie funkcjonują prawdiłowo. Prawdopodobnie ptorzebujesz chodzić z laską albo o kulach. W psotaci lupus również trudno ci się poruszać.
Jedna ręką: W wyniku wypadku lub deformacji straciłeś jedną rękę.
Niemy: Two organ głosu nie funkcjonuje, nie ptorafisz wogóle mówić. Zarówno w jezyku ludzi jak i wilków (bądź kotów/kruków/etc)
Większe Zalety:
Nieokiełznany: Jesteś dzikim zwierzęciem, które nigdy nie zostało okiełznane. Jesteś odporny na Dominację (ale nie na Prezencję) oraz na wszelkie inne sposoby przejecia kontroli nad tobą.
Złota rączka: Posiadasz znaczny zasób wiedzy i umiejetności. Prowizorycznie znasz się na każdej rzeczy: komputerach, kryminalsityce, historii itp. Jednak że jest to wiedza jak juz wspominałem prowizoryczna i nijak nie równa sie z wiedza ekspertów. Tej zalety nie moze nabyć lupus/feline/corax/inna nazwa rasy która zaczyna jako zwierze przed pierwsża przemianą.
Anioł Stróż: Ktoś lub coś czuwa nad tobą, chroniąc przed złem. Nie masz najmniejszego pojęcia kto lub co to jest, zdajesz sobie jednak sprawę z jego istnienia. Twój opiekun może interweniować w chwilach wielkiej potrzeby. MG sam określa dlaczego i przez co jesteś chroniony.
Odporność na emanację Żmija: Posiadasz szczególne błogosławieństwo Gai: jesteś odporny na toksyny Żmija. Promieniowanie, toksyczne odpady, niektóre rodzaje broni biologicznej.. nic z tych rzeczy nie robi na tobie wrażenia. Zmory nie sa w stanie zawąłdnac twoim umysłem i ciałem. Szczep zdaje sobie sprawe z tych właściwiości będzie cię wyznaczać do najtrudniejszych zadań.
Odporność na srebro: Traktujesz srebro jak zwyczajny metal.
Własna korporacja: Posiadasz znaczne wpływy i włądzę w dużej korporacji oraz powiązanymi z nią przedsiębiorstwami - jestes takim pseudoprezesem. Za zgodą MG możesz być szefem przedsiębiorstwa należącego do Pentexu. Bądź jednak ostrożny. Pentex bardzo dokładnie bada swoich pracowników.
Metamorfoza: Potrafisz niesamowicie łatwo zmieniać kształt. Możesz to robić nawet podczas snu. Każdą formę przybierasz szybko i bez problemów. Jeśli stracisz przytomność możesz zdecydowac w jakiej formie pozostaniesz nieprzytomny.
Większe wady:
Ślepota: Jesteś ślepy. Świat kolorów i swiatła jest dla ciebie nieosiągalny.
Mroczny los: Jesteś skazany na straszna śmierć, lub, co gorsza, na stałe cierpienie. Bez wzgledu na to co zrobisz: pewnego dnia wypadniesz z gry. Prędzej czy później wszystkie twoje wysiłki i marzenia obrócą się w proch. Twój los jest przesądzony i nic na to nie poradzisz. W jakimś stopniu zdajesz sobie z tego sprawę poneiważ czasem miewasz wizję tego co cie czeka, a są one bardzo niepokojące.
Przekleństwo: Wszystkie twoje osiągniecia i dokonania niechybnie zostaną zbrukane i w jakiś sposób wypaczone.
Skaza Zepsucia: W oczach innych zostałes dotknięty i skażony przez Żmija. Dla tych którzy używają Daru Wyczucie Żmija objawiasz się jako jego stworzenie. Cierpisz na koszmary, które sa manifestacją Żmija - wielki wąż próbuje poprzez sny przeciągnąc cię na swoją stronę. I jest o krok od sukcesu.
Wilczy wiek: Starzejesz się w takim tempie jak wilk. Innymi słowy masz 12-20 lat życia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalyar dnia Czw 22:45, 03 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kalyar
MISIUUU!
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Vioha City (Legionowo) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:40, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wady i zalety plemienne
Czarne Furie
Przychylność odłamu (normalna zaleta): Jeden z odłamów Czarnych Furii z niewiadomych dla ciebie przyczyn jest ci przychylny. Możesz czasem liczyć na ich pomoc. (o odłamy zainteresowane osoby prosze pytac mnie na privach)
Wrogość odłamu (normalna wada): Jeden z odłamów Czarnych Furii jest wrogo do ciebie nastawiony. Będzie podważał twoje opinie i plany oraz rozszerzał o tobie niecne plotki.
Dziecię Caernu: (większa zaleta): Twoje narodziny odbyły się w tym samym czasie co święto otwarcia Caernu. Dla szczepu jesteś dobrym znakiem przychylności duchów przez co jesteś osobą lubianą. Ponadto duch Caernu osobiście służy ci radą, błogosławieństwem a czasem nawet i pomocą w walce.
Czerwone Szpony:
Homidzi przodek (mniejsza zaleta): Jeden z twoich dawnych przodków był homidem. Dzięki wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie wiesz znacznie więcej o społeczeństwie ludzi niż inne Lupusy i dizęki temu możesz od poczatku posiadać niektóre zdolnosci zabronione dla lupusów (jak np etykieta, walka wręcz (chodzi oczywiscie o broń biała itp) oraz tym podobne). Oczywiście posiadanie tej zalety nie zwiększa początkowej ilosci umiejętności postaci, jedynie umożliwia jej wybranie kilku z pośród tych które normalnie są zabronione.
Zimowy Wilk (normalna zaleta): Zostałeś wybrany na członka Zimowego Szczepu. Jeśli nie jesteś członkiem watahy składajacej się z samych Czerwonych Szponów to prawdopodobnie jesteś szpiegiem, lojalnym bardziej wobec swych starszych niż wobec towarzyszy. Możesz spodziewać się przysług ze strony Zimowego Szczepu jednakże oczekuje on od ciebie iż będziesz zabijał tych nędznych ludzi przy każdej nadażającej się okazji.
Zauważony przez ludzi (pomniejsza wada): zostałeś zauważony przez ludzi w miejscu w którym nie powinno byc wilków... i to ich wkurzyło. Wszak to jest "ich" teren i to oni tam "rządzą" więc wilk powinien się stąd wynosić! Możesz się spodziewać ludzkich myśliwych próbujących się ciebie pozbyć.
Zauważony przez siłę nadnaturalną(większa wada): zostałeś zauważony przez potężną nadnaturalną istotę, która rozpoznaje twoja prawdziwą naturę i jest ci wroga. Mozę to starszy wampir? A może Tancerz Czarnej Spirali? Jednego możesz być pewien: coś chce się ciebie pozbyć.
Dzieci Gai:
Rodzic (pomniejsza zaleta): Dzieci Gai adoptują wiele szczeniąt, często z innych plemion. Dowiedziałeś się że byłeś adoptowany i twój rodzic pochodzi z innego plemienia. Jakimś cudem dowiedziałeś się kim on jest. Nie wiesz jak zareaguje na twój widok ale wiesz ze jeśli chcesz możesz się do niego udac. Powinieneś wraz z MG określić z jakiego plemienia jest rodzic, czemu cie opuscił i co może.
Inspirator (pomniejsza zaleta): Sama twoja obecnosc inspiruje innych. Za każdym razem kiedy przemawiasz albo przewodzisz w jakimś celu inni chętniej się tego podejmują i sprawniej im ta praca idzie.
Weganizm (pomniejsza wada): Nie mozesz jeść niczego co pochodzi od zwierząt. Ponadto unikasz produktów innego typu pochodzących od zwierząt (np futer, albo wełnianych swetrów). Inne wilkołaki uważają nie jedzenie mięsa za oznakę słabości.
Pies (normalna wada): Jesteś bardziej psem niż wilkiem. Twój Szał jest ograniczony a ty sam jesteś obiektem kpin i poniżeń ze strony wilczych braci.
Wypalony (normalna wada): Coś cie w życiu złego spotkało, coś o czym nie chcesz mówić ale cię to przgnebia. Za każdym razem kiedy ktoś wspomina o szcześciu, radości albo miłośći masz tego dosć! Często popadasz w depresję i robisz się cyniczny.
Ahimsa (normalna wada): Poprzysiągłeś nigdy nie zabić żadnego zwierzęcia. Możesz z nimi wlaczyć ale nigdy, przenigdy nie spowodujesz ich śmierci. Jeśli zabijesz przez przypadek nic się nie stanie. Jednak jeśli zabijesz jakieś zwierzę świadomie mozesz spodziewać się surowej kary za złamanie przysięgi. I nie myśl że ukryjesz ten czyn. Duchy cię obserwują.
Fianna:
Drugi wzrok (pomniejsza albo większa zaleta): Masz w sobie domieszke krwi fearie co powoduje ograniczone jasnowidzenie. Wybierając zalete decydujesz czy bierzesz ją jako pomniejszą lub większą. Pomniejsza pozwala na doświadczanie deja vu - często masz wrażenie ze już to przeżywałeś wiesz co wydarzy się za następnych kilka sekund. Większa powoduje że czasem miewasz dokładne wizje dalszej lub bliższej przyszłosci.
Zbyteczny sen (pomniejsza zaleta): Z niewiadomych przyczyn nie potrzebujesz spać tyle co inni. Zazwyczaj wystarczy ci godzina snu na dobę i jesteś wypoczęty.
Geas (pomniejsza, normalna albo większa wada): Geas jest mistycznym zakazem stworzonym by uczynić życie trudniejszym. Posiadasz właśnie taki geas i musisz tego przestrzegać. Złamanie go grozi straszliwymi konsekwencjami. Omów geas z MG i wspólnie zadecydujecie na jaki poziom wady on się wtedy nadaje ponieważ są zakazy lżejsze (nie beziesz pił alkoholu) jak i cięższe (nie zabijesz, nigdy).
Gnatożuje:
Szczurzy kumple (normalna zaleta): Szczury cie lubią. Z niewiadomych przyczyn lokalne stado szczurów uznało cię za swojego kumpla. Czasem mogą pomóc, czasem wogóle się nie pojawić a czasem robić z ciebei przyjacielskie żarty. Czasem się zdaży ze oddadzą ci naprawde wielką przysługę.
Bez węchu:(pomniejsza wada): Straciłeś całkowicie zmysł węchu. Może to przez życie na śmietnikach, moze to wina jakiejś choroby.. w każdym bądź razie nie czujesz zadnego zapachu.
Krew Szakala (większa wada): Jesteś przeklęty - masz "szczęście" stereotypowego Gnatożuja. Raz w ciągu sesji coś ważnego co robisz pójdzie ci strasznie, ale to strasznie źle (np podczas zamachnięcia się w walce trafisz mocno przyjaciela, albo coś ważnego co naprawiałeś wybuchnie ci w twarz w każdym razie efekt bedzie godny pożałowania).
Milczący Wędrowcy:
Długodystansowiec (normalna zaleta): Potrafisz biegać bardzo szybko ponadto bardzo powoli się pdoczas takiego biegu męczysz.
Zaufany posłaniec (normalna zaleta): Twoja reputacja jako godnego zaufania i nieprzekupnego posłańca cię wyprzedza. Możesz wchodzić na większość terytoriów innych szczepów bez żadnego ryzyka - wiedzą że jesteś posłańcem i niesiesz wiadomośc więc nie bedą cię zatrzymywać.
Magnes na dziwadła (normalna wada): Przyciągasz uwagę najbardziej wrednych duchów. Za każdym razem kiedy zostaniesz nawiedzony pojawia się potężny i cholernie upierdliwy upiór, którego nie pozbędziesz się póki nie wykonasz jego prośby.
Pomiot Fenrisa:
Tolernacja alkoholu (pomniejsza zaleta): Choć to Fianna szczycą się swoimi zdolnosciami pędzenia alkoholu, Pomiot jednak ma najmocniejsze głowy. Nie możesz się upić, niezależnie ile wypijesz zawsze pozostajesz trzeźwy.
Klątwa Wotana (normalna wada): Klątwa Wotana krąży w twych żyłach. Jesteś wrażliwy na moce chodzących zmarłych i ich sług. Wszelkie zdolności wampirów, mumii, upiorów i im podobnych silniej na ciebie oddziałują
Srebrne Kły:
Szlachetne dziedzictwo (pomniejsza zaleta): Pochodzisz ze szlachetnej rodziny, nawet jak na standardy Srebrnych Kłów. Jesteś szanowany i twoje rady lub prośby zawsze zostaną przynajmniej rozważone (no... nie pośród Władców Cienii).
Arogancja (normalna wada): Jesteś przekonany o swojej wyższości oraz o tym iż zostałes stworzony do wyższych celów. Jesteś arogancki wobec innych, wszak stoją niżej od ciebie a w kontaktach z wrogami jesteś zbyt pewny siebie.
Harano (większa wada): Cierpisz na Harano. Jest to rodzaj depresji ejdnak bardziej głęboki i przygnębiajacy z którego niemal nie ma ratunku. Bardzo często uznajesz że to wszystko nie ma już sensu i po prostu zamierasz bez ruchu w rezygnacji i rozmyślaniach o beznadziejności życia... czasem nawet na wiele godzin.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalyar dnia Pią 20:31, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|